  • Data: 2007-01-12 23:47:22
    Temat: Re: jak sie zapatrujecien na kredyt a wejscie EURO?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Ale wez pod uwage, iz jezeli jestes przedsiebiorca i nagle wszyscy
    > Twoi dostawcy podnisoa ceny, to nijak nie mozesz ich obnizyc i musisz
    > je zwiekszyc (i dodac cos od siebie, zeby przy okazji zmiany waluty
    > zarobic tez cos dla siebie).

    Ale z drugiej strony, jako przedsiębiorca mający wpływy głównie z zagranicy,
    przestanę być skubany na przewalutowaniach po niewiadomo jakim kursie
    (minus prowizja), zaś moje koszty (też głownie płacone za granicę)
    przestaną być ciut droższe z powodu przewalutowania też po kursie o którym
    tylko tyle wiadomo, że jest wyższy od tego po którym są przeliczane moje
    wpływy :)

    Wychodzi jakieś 2-5% w każdą stronę, a to niemało.

    p. m.