  • Data: 2007-01-10 13:53:22
    Temat: Re: jak sie zapatrujecien na kredyt a wejscie EURO?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Latwo bylo podniesc i praktycznie wszedzie gdzie sie dalo to zrobic to
    > zostalo to zrobione. Jak bedzie u nas to nikt nie wie, Polska to kraj
    > absurdu. W kazdym razie jesli kilogram ziemniakow kosztuje 60 groszy
    > (czy jakos tak), to raczej nie bedzie kosztowal 15 centow, tylko cena
    > wzrosnie do jakiejs bardziej okraglej wartosci. I tak bedzie z wieloma
    > drobnymi przedmiotami. Oczywiscie zarobki nie wzrosna, a wiec po
    > prostu stracimy.

    Zły przykład - 60gr jest tak samo okrągłe, jak 15ec. Myślę, że problem
    zaokrąglania dotyczy rzeczy, które kosztują złotówkę lub maketingowo mają
    ustawioną cenę na XXX9,99. Tylko niespecjalnie sobie wyobrażam, jak coś, co
    kosztuje złotówkę, ma kosztować cztery. Tak nie da rady. Potrafię sobie
    wyobrazić zmianę ceny na jedno euro, gdyby EUR kosztowało np. 1,20. Ale nie
    przy obecnym kursie.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/