    From: "Krzysztof " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)
    Date: Sat, 13 Dec 2003 00:01:53 +0000 (UTC)

    krab <_...@k...pl> napisał(a):

    > bez uswiadamiania zadnego - skladaj pozew, zlodzieji trzeba tepic a jest ich
    > sporo (co widac nawet po watkach na tym forum - w stylu otrzymae forse
    > znikad - co mi zroba)

    A to fakt, kilka takich postów znalazlem - "czy mogę zatrzymac sobie nie moje
    pieniądze?" - publicznie pytać o cos takiego to jeszcze raz potwierdzenie
    nikłej świadomości czegokolwiek.

    > bardzo zle swiadczy ten watek o inteligo, serio tylko tyle mogli poradzic ?
    > ze nic nie potrafia zrobic ? zero podpowiedzi ?
    > pieprzony to bank - ktory na informacje ze zostales okradziony - mowi
    > debilowato -co mozemy jeszcze dla Pana zrobic

    Nie wiedzieli, że zostaną tak zareklamowani to sie za bardzo nie przejeli.
    A nie słyszałem jeszcze o banku, który dba bardziej o klienta niż o własny
    interes. (powinienem napisac: od dawna nie słyszałem)

    > ps
    > cos mi sie jednak wydaje, ze nie piszesz calej prawdy - sory - ale zamiana 2
    > cyfr miedzy soba nie powinna skutkowac przyjeciem zlego przelewu

    Nie zrozumiałes chyba tego co napisałem lub ja nie rozumiem tego zarzutu.
    Dokładniej to ostatnie dwie cyfry rachunku, na który chciałem wysłać
    pieniądze to 36 ale przez pomyłke wpisałem 63 i przelew trafił na rachunek o
    koncówce 63.
    To, ze ten przelew nie powinien być zrealizowany JEST WŁAŚNIE SEDNEM CAŁEGO
    ZDARZENIA. Chyba opisałem to bardzo jasno.

    > ps2
    > wobec nieznajomosci danych sprawcy - wniosek o sciganie musisz zlozyc do
    > prokuratury - nie wprost do sadu

    O, to chyba powinienem zrobić jesli nie ma innego sposobu.

    --
    dzięki,
    Krzysztof