  • Data: 2003-12-14 08:52:20
    Temat: Re: jak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:brdhvj$b7b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ps
    > cos mi sie jednak wydaje, ze nie piszesz calej prawdy - sory - ale zamiana
    2
    > cyfr miedzy soba nie powinna skutkowac przyjeciem zlego przelewu

    Wlasnie, bo przeciez BZWBK juz od jakiegos czasu stosuje nowe formaty
    numerow rachunkow...

    > ps2
    > wobec nieznajomosci danych sprawcy - wniosek o sciganie musisz zlozyc do
    > prokuratury - nie wprost do sadu

    O to, to... Jak nie wiesz kogo pozywasz, to nie miej zludzen, ze Twoj pozew
    ujrzy swiatlo dzienne, zostaniesz wezwany do okreslenia strony pozwanej, jej
    adresu (a przy bardziej aktywnych sadach takze zawodu) w terminie tygodnia,
    potem szybki zwrocik i po sprawie. Zlozenie zawiadomienia w prokuraturze
    spowoduje, ze jest spora szansa, ze klienta znajda i przynajmniej z akt
    postepowania przygotowawczego bedziesz mogl sobie pozyskac adres. Przygotuj
    sie jednak, ze bedziesz mial baaaardzo dluga rozmowe z policja, w kotrej
    najpierw policja bedzie odmawiala przyjecia zawiadomienia, bo to nie ich
    wlasciwosc (tylko innej komendy), potem bardzo dlugo bedzie Cie namawiala,
    zebys sie jednak zastanowil, czy na pewno chcesz zlozyc zawiadomienie. Mojej
    kolezance proba zlozenia zawiadomienia w jednej z warszawskich komend zajelo
    ponad 3 godziny i w koncu odstapila, bo uznala, ze 3 godziny jej czasu sa
    wiecej warte niz kasa, ktora utopila.

    Pozdrawiam, Grzegorz