  • Data: 2003-12-12 23:44:46
    Temat: Re: jak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)
    Od: "Krzysztof " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > W ogole poprosilbys pisemnie bank tego zlodzieja o kontakt z klientem i=20
    > uswiadomienie mu czym grozi taka postawa.=20

    właśnie chodzi o to, ze z pisma, którego kopie dostałem wynika, ze bank
    BZWBK rozmawiał telefonicznie ze swoim klientem i chyba mu to uswiadomił..
    chociaż nigdy nie mozna byc pewnym czy ludzie tak naprawde rozumieja co to
    znaczy "knonsekwencje" "przywłaszczenie" itp itd.

    dzięki za zrozumienie i prawidłowe określenie tego klienta bzwbk.

    pozdrawiam,
    krzysztof,
    wrocław