  • 1. Data: 2003-03-28 00:38:50
    Temat: [inteligo] komunikat o Euronecie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Lepiej późno niż wcale.
    Oto nowy komnikat dostępny do zalogowaniu się do serwisu www inteligo:
    "Zgodnie z decyzją Banku od 12.03.2003. zmieniła się Tabela opłat i
    prowizji. Klienci prywatni mogą korzystać za darmo z największej w kraju
    sieci ponad 1700 bankomatów PKO BP. Przywrócono natomiast prowizje za
    wypłaty z bankomatów Euronet, a dla kont firmowych wprowadzono opłaty za
    wszystkie wypłaty bankomatowe."

    Przynajmniej prawdę mówią. Szkoda, że komunikat w "nowościach" dalej jest
    ten sam - o "zmianie niektórych pozycji TOiP", nic nie mówiący jasno...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-03-28 06:35:51
    Temat: Re: [inteligo] komunikat o Euronecie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:

    > Lepiej późno niż wcale.

    Jakos dziwnie szybko to umiescili po artykule w rzepie ;-)))

  • 3. Data: 2003-03-28 12:55:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Jakos dziwnie szybko to umiescili po artykule w rzepie ;-)))

    Masz jakiś link? Bo nie czytałem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-03-28 13:14:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_030327/pieniadze_
    a_6.html

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-28 16:28:02
    Temat: Odp: [inteligo] komunikat o Euronecie
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > dla kont firmowych wprowadzono opłaty za
    > wszystkie wypłaty bankomatowe."
    >
    > Przynajmniej prawdę mówią.

    w kwietniowym Proficie (na ostatniej stronie) jest reklama konta firmowego
    której przewodnim hasłem jest "kto nie ma konta firmowego Inteligo, ten
    ma klapki (na oczach)", są w niej "wykropkowane" zalety tego konta,
    przy jednej z kropek jest napisane "Bezprowizyjne transakcje z użyciem
    karty"

  • 6. Data: 2003-03-28 16:36:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b61tem$h4l$1@news.onet.pl...

    "Bezprowizyjne transakcje z użyciem
    > karty"

    A w sklepie placisz prowizje za transakcje dokonana karta?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-28 18:54:01
    Od: "Lenny" <_...@g...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wiadomości news:b61tem$h4l$1@news.onet.pl...
    >
    > "Bezprowizyjne transakcje z użyciem
    > >
    > A w sklepie placisz prowizje za transakcje dokonana karta?

    Jeszcze nie, ale po ostatnich "rewelacyjnych" posunieciach banku moze to byc
    tylko kwestia czasu ;)

    lenny

  • 8. Data: 2003-03-28 20:18:30
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > "Bezprowizyjne transakcje z użyciem
    > >
    > A w sklepie placisz prowizje za transakcje dokonana karta?

    a co to ma do tego?
    PKO BP reklamując konto firmowe Inteligo wprowadza
    potencjalnych klientów w błąd pisząc że transakcje
    kartowe są bezpłatne,
    w reklamie nie jest napisane, że transakcje bezgotówkowe
    są bezpłatne,
    jest tylko pojęcie ogólne "TRANSAKCJE KARTOWE"
    w związku z czym osoba czytająca reklamę odnosi
    błędne przekonanie, że wypłaty z bankomatu są również
    darmowe

  • 9. Data: 2003-03-28 20:37:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b62aon$e4o$1@news.onet.pl...

> [...]
    > w związku z czym osoba czytająca reklamę odnosi
    > błędne przekonanie, że wypłaty z bankomatu są również

    Tak jak by kazda reklama prawde mowila :) Nie precyzuje tylko jakie rodzaje
    transakcji.
    Nie zmienia to faktu, ze potencjalny klient powinien zapoznac sie z
    regulaminem i TOiP - wtedy sie dowie ktore transakcje sa platne a ktore nie.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-03-29 10:02:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>