  • 1. Data: 2003-03-28 02:15:32
    Temat: konto dla stowarzyszenia
    Od: "Piotrek" <p...@p...pl>

    Witam,

    Czy moglby ktos polecic gdzie zalozyc konto dla stowarzyszenia, ktore
    prowadzi dzialalnosc gospodarcza? Chodzi przede wszystkim o jak najnizsze
    koszty prowadzenia oraz dobrze by byl dostep przez internet. Pytalem w
    mBanku, Multibanku i Inteligo - tam nie zaloza konta stowarzyszeniu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-03-28 07:44:45
    Temat: Re: konto dla stowarzyszenia
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > koszty prowadzenia oraz dobrze by byl dostep przez internet. Pytalem w
    > mBanku, Multibanku i Inteligo - tam nie zaloza konta stowarzyszeniu.

    IMHO dostęp do takiego konta przez internet to sprawa wielce dyskusyjna.
    Zasady operacji finansowych reguluje statut zarejestrowany sądownie.
    Najczęsciej konieczne jest złóżenie dyspozycji przez co najmniej 2 osoby.
    Nie wiem jak możnaby to zrealizować internetem :(

  • 3. Data: 2003-03-28 08:46:09
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > Najczęsciej konieczne jest złóżenie dyspozycji przez co najmniej 2 osoby.
    > Nie wiem jak możnaby to zrealizować internetem :(

    Odwzorowanie sposobu reprezentacji podmiotu jest możliwe w programach
    typu "multikasz" - w zwykłych przeglądarkowych nie. Cena za taką
    przyjemność to mninmum kilkadziesiąt zł/ miesięcznie + koszty wejściowe
    - pewnie sobie bank tego nie odpuści, nawet stowarzyszeniu.
    Nisko opłacane konta dla instytucji non profit mają chyba prawie
    wszystkie banki: o ile pamiętam mają je BRE, Pekao Sa, DB 24, ...

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-03-28 18:27:03
    Od: "Sebol" <j...@s...KASUJ.neostrada.pl>

    Dawno temi No Name o slodko brzmiacym adresie <v...@w...pl>
    obwieścił:
> [...]
    > typu "multikasz" - w zwykłych przeglądarkowych nie. Cena za taką
    > przyjemność to mninmum kilkadziesiąt zł/ miesięcznie + koszty

    http://www.citidirectonline.citibank.com/web_version
    /flash_display.html?sa/p
    ay02sa.swf&440&620

    http://www.citibank.pl/poland/corporate/polish/prelo
    ad/cmat_gd1.htm

    w cd jest mozliwosc takiego ustawienia parametrow, ze mozna nawet ustalic
    ktora
    z osob musi zaakceptowac pierwsza a ktora druga.

    pozdr