  • 1. Data: 2003-03-27 19:00:27
    Temat: Multibank i linia kredytowa - SKANDAL!!!
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

    Witam.

    Ponad rok temu zalozylem konto w multi. Przyszedlem do nich z BSK, razem z
    historia rachunku za rok.
    Poprosilem o Vise Classic i o linie kredytowa.
    maxymalnie zaproponowali mi X tysiecy, wzialem polowe z tego

    Po 5 miesiacach zwiekszylem linie do prawie kwoty X, w tym okresie moj
    maksymalny debet jaki bank chcial mi dac wynosil ponad 2X.

    X = 2 x moje miesieczne dochody.

    Debet mam praktycznie wykiorzystany w calosci, umowa byla zawarta do 26go
    marca 2003.

    Dzis jest 27dmy, rano mialem ujemne saldo o debet-5 zl, bo zabraklo mi te 5
    zl na odsetki.

    Jednak przed momentem dostalem wynagrodzenie. Sprawdzam saldo a ono jest
    ciagle ujemne. (Debet - wyplata).
    Dzownie wiec do multi by sie dowiedziec co i jak. Tam mi mowia iz umowa na
    linie kredytowa zostala mi nie przedluzona.

    Jak tak mozna??? Nikt mnie o tym nie poinformowal, pomijam iz przez caly
    okres mialem stale dochody zadeklarowane w umowie.
    Teraz nie mam dostepu do swoich pieniedzy - mam czekac do jutro bo jak BOK
    twierdzi nie pracuje juz zadne oddzial w ktoryum mozna by to bylo wyjasnic.

    SKANDAL!

    Jak to sie nie zakonczy w sposob ktory bylbym zadowolony wynosze sie z
    Mutli. Do dzis kazdemyu polecalem ten bank i go chwalilem.

    Do dzis.

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2003-03-27 19:45:01
    Temat: Re: Multibank i linia kredytowa - SKANDAL!!!
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    a spójrz na to ze strony banku ....
    przecież wiedziałeś ze umowa masz do wczoraj ....
    składałeś wniosek o przedłużenie ?

  • 3. Data: 2003-03-27 20:15:07
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > a spójrz na to ze strony banku ....
    > przecież wiedziałeś ze umowa masz do wczoraj ....
    > składałeś wniosek o przedłużenie ?
    (...)

    Ze strony banku, to jest tak: miś ma debet; miś korzysta z bebetu; miś
    przynosi bankowi kilkadziesiąt - kilkaset złotych miesięcznie z tego
    tytułu (zależy od wysokości owego debetu); miś jest pewny, bo kaska
    wpływa co miesiąc;
    Czy banczuś robi mądrze, że drażni misia?
    Ile kosztuje telefonik do misia? Skąd przypuszczenie, że misio nie chce
    pensyjki, tylko chce nią spłacić debecik?

    Pzdr: Dogbercik

  • 4. Data: 2003-03-27 20:38:21
    Od: s...@g...pl

> [...]
    > Ile kosztuje telefonik do misia? Skąd przypuszczenie, że misio nie chce
    > pensyjki, tylko chce nią spłacić debecik?

    MultiBank automatycznie po roku czasu przedluza umowe linii kredytowej. Jezeli
    mis robi debecik poza ustalony prog, to mis dostaje bana od banku. Po co
    banczusiowi Klient lamiacy warunki umowy, chociazby o 5 zl

    pozdr Savage

  • 5. Data: 2003-03-27 22:35:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    s...@g...pl wrote:

    > MultiBank automatycznie po roku czasu przedluza umowe linii kredytowej. Jezeli
    > mis robi debecik poza ustalony prog, to mis dostaje bana od banku. Po co
    > banczusiowi Klient lamiacy warunki umowy, chociazby o 5 zl

    Poto, że miś taki zapłaci extra odsetki. BAnczuś zarobi.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-03-28 07:06:35
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

> [...]
    > mis robi debecik poza ustalony prog, to mis dostaje bana od banku. Po co
    > banczusiowi Klient lamiacy warunki umowy, chociazby o 5 zl
    tak, ale te 5 zl to
    data operacji: 27-03-2003 (umowa sie skonczyla 26go)
    data ksiegowania: 26-03-2003
    dokladnie tak, jest , nie na odwrot, to raz

    dwa - za przedluzenie umowy pobieraja oplate - 1% kredytu - to znow
    pieniazki dla Banku.
    Nie rozumiem co ten Mutli wyprawia. Jak dla mniek ktos zapomnial mi to umowe
    przedluzyc.

    Ale i tak w sposob jaki jestenm traktowany jest karygodny.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 7. Data: 2003-03-28 07:56:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Piotr (Pogar) Gardy" <p...@c...org> napisał

    > Nie rozumiem co ten Mutli wyprawia. Jak dla mniek ktos zapomnial mi to umowe
    > przedluzyc.

    Wyjasnij to w banku. Jesli kredyt byl prawidlowo obslugiwany, to pewnie jakas
    pomylka. Trzeba miec bowiem swiadomosc, ze oni monitoruja obsluge kredytu.
    Ja pare dni temu mialem odnowienie linii -pobrali prowizje i wszystko OK.

  • 8. Data: 2003-03-28 08:02:24
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja pare dni temu mialem odnowienie linii -pobrali prowizje i wszystko OK.

    Zadzwonilem dzis jeszcze raz i po 10 minutach czekania kredyt mi
    przedluzono.
    Czekam teraz na pisemna odpowiedz na zlozona reklamajcje by sie dowiedizec
    co sie stalo.

    Pozdr.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 9. Data: 2003-03-28 12:39:55
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Witam,
    Moj kolega mial dzisiaj to samo, wyjasnili mu, ze system ma blad, ktory
    powoduje ze linia kredytowa automatycznie nie jest przedluzana gdy na
    koncie jest niedozwolony debet (w dniu przedluzania).
    Najgorsze, ze linie odblokuja mu dopiero w poniedzialek.

    --
    Pozdrowienia,

  • 10. Data: 2003-03-28 12:48:55
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

> [...]
    > koncie jest niedozwolony debet (w dniu przedluzania).
    > Najgorsze, ze linie odblokuja mu dopiero w poniedzialek.

    niewykluczone ze taki blad jest.
    Mnie dzis rano (przed 9ta) debet wznowiono.
    Interneweniowalem wczoraj 2 razy (wpierw BOKistka, potem 2gie polaczenie i
    Kierowniczka Zmiany) i dzis rano (BOKistka, od razu sie zapytalem kiedy bede
    mial dostep do swoich pieniedzy.)

    Pozdr.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy