  • 1. Data: 2005-05-08 21:59:05
    Temat: inteligo i bledy w wyplatach
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    witam,
    juz pare dni temu był poruszany temat zawyżania kwot wypłat z końca kwietnia
    przez Inteligo - czy komus już to skorygowali? mnie naciągnęli na jakiś 1000 zł
    i co dzwonie to słysze, że pracują nad tym - kwota w treści operacji jest dobra,
    tylko z konta jest za dużo zdjęte- poprawienie tego to chwila, chyba, że
    pracownicy banku piszą teraz mature i są zajęci....
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-08 22:51:02
    Temat: Re: inteligo i bledy w wyplatach
    Od: "cretea" <c...@p...fm>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko z konta jest za dużo zdjęte- poprawienie tego to chwila, chyba, że
    > pracownicy banku piszą teraz mature i są zajęci....

    moze juz sesja? :>

    zlotawy

  • 3. Data: 2005-05-09 04:21:14
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    gasper napisał(a):

    > juz pare dni temu był poruszany temat zawyżania kwot wypłat z końca kwietnia
    > przez Inteligo - czy komus już to skorygowali?

    U mnie dalej nie poprawione.

    A czy w innych bankach już poprawili tego typu błędy?

  • 4. Data: 2005-05-09 06:01:21
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "gasper" <g...@p...comp> wrote:

> [...]
    > treści operacji jest dobra, tylko z konta jest za dużo zdjęte-
    > poprawienie tego to chwila, chyba, że pracownicy banku piszą teraz

    Opieszałość Inteligo w tym temacie jest zadziwiająca.
    Co prawda mnie to nie dotknęło, ale kolega z pracy, któremu osobiście
    poleciłem konto Inteligo, jest trochę zdziwiony tą całą sytuacją. Wysłał
    już do nich pisemną reklamację i dzwonił 3 razy. I nic.

    Prawda to, że ów błąd nie dotyczy tylko i wyłącznie Inteligo?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 5. Data: 2005-05-09 06:47:47
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Jacek Wojaczyński wrote:

    > Prawda to, że ów błąd nie dotyczy tylko i wyłącznie Inteligo?

    Prawda. Byly rowniez glosy od uzytkownikow VW.

    --
    Krzysztof
    no SiG

  • 6. Data: 2005-05-09 09:25:21
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d5m54f$d18$...@i...gazeta.pl, cretea
    <c...@p...fm> wrote:

    > moze juz sesja? :>

    Raczej juwenalia :)

    Pozrawiam
    Miroo

  • 7. Data: 2005-05-09 16:53:39
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Krzysztof wrote:

    > Prawda. Byly rowniez glosy od uzytkownikow VW.

    oraz Fortis Banku

  • 8. Data: 2005-05-09 23:55:18
    Od: Grzegorz Podsiadło <n...@s...pl>

    On Mon, 9 May 2005 18:53:39 +0200, trainer wrote:

    > oraz Fortis Banku

    Fortis wczoraj u mnie skorygował.

    --
    empeg

  • 9. Data: 2005-05-10 06:53:45
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    trainer napisał(a):

    > oraz Fortis Banku

    Znajoma miała w PKO BP

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2005-05-10 17:31:17
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > Fortis wczoraj u mnie skorygował.

    a u mnie dzisiaj - z data księgowania = dacie ksiegowania tamtej wypłaty