  • 1. Data: 2005-05-08 17:00:44
    Temat: eMax a odsetki
    Od: "krzysztof" <k...@B...pl>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć jak są liczone odsetki na koncie eMax w mBanku?
    Tzn. chodzi mi o to kiedy musi byc kasa i jak dugo aby one były naliczone
    za dany dzień? Dla przykładu podam: jest pewna suma X , leży sobie przez
    cały dzien, i chciałbym sobie ją wyplacic, kiedy moge to zrobic aby odsetki
    byly policzone????? Czy mam to zrobic po polnocy jak minie kalendarzowa doba
    , czy moge to zrobic wczesniej ??? Czy poprostu one muszą byc 24 h,
    niezaleznie od kiedy były wpłacone i wypłacone ?
    Z góry dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-05-08 17:06:24
    Temat: Re: eMax a odsetki
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    krzysztof napisał(a):
> [...]
    > Tzn. chodzi mi o to kiedy musi byc kasa i jak dugo aby one były naliczone

    Koniec dnia, czyli dokładnie północ.

  • 3. Data: 2005-05-08 17:23:47
    Od: "krzysztof" <k...@B...pl>

    > Koniec dnia, czyli dokładnie północ.

    Dzięki, czyli wystarczy aby pieniądze były tylko przed północą, a po jej
    minięciu moge ją sobie dalej przelewać???
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2005-05-08 17:46:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    krzysztof napisał(a):

    > Dzięki, czyli wystarczy aby pieniądze były tylko przed północą, a po jej
    > minięciu moge ją sobie dalej przelewać???

    Tak.

  • 5. Data: 2005-05-08 18:34:44
    Od: "krzysztof" <k...@B...pl>

    > Tak.

    hehe, czyli coś w rodzajun punktów swapowych!
    Nie wiedziałem że w przypadku banków też ma to swoje przełożenie :-)
    pozdr
    K.

  • 6. Data: 2005-05-08 19:02:27
    Od: "krzysztof" <k...@B...pl>

    > Tak.

    Czyli są one jak punkty swapowe , wystarczy miec daną pozycje o okreslonym
    czasie !!!
    naet mBank tak to widzi ??????
    pozdr
    Krysztof