  • 1. Data: 2005-05-08 15:33:58
    Temat: Realizacja czeku z USA
    Od: "Krzysiek K." <k...@g...pl>

    Witam

    Ostatnio otrzymałem czek z USA (na kwote 120 USD) Gdzi go najlepiej
    zrealizować?
    Czy banki pobierają duże opłaty? Czy są one uzależnione od banku, placówki?

    Z góry dziękuję za pomoc

    --
    Pozdrawiam serdecznie - KK

  • 2. Data: 2005-05-08 17:32:59
    Temat: Re: Realizacja czeku z USA
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysiek K. wrote:
    > Witam
    >
    > Ostatnio otrzymałem czek z USA (na kwote 120 USD) Gdzi go najlepiej
    > zrealizować?
    > Czy banki pobierają duże opłaty? Czy są one uzależnione od banku, placówki?

    poczytaj archiwum grupy, mnóstwo jest odpowiedzi na ten temat.

  • 3. Data: 2005-05-09 11:19:33
    Od: Skibek Płock <s...@o...pl>

    > "Krzysiek K." <k...@g...pl> wrote in message

    PEKAO S.A. (nie mylić z PKO BP).
    Pobierają prowizję (ok. 20zł) czas relizacji: od 5 minut do miesiąca.
    Warunek: musisz mieć konto w PEKAO S.A.

    Kredyt Bank też skupuje (jeśli masz u nich konto) prowizja: 30zł, czas
    realizacji: 1 miesiąc.

    Mam ten sam problem (przekaz kanadyjski)

    --
    Skibek
    www.sztuka.z.pl

  • 4. Data: 2005-05-09 11:23:31
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

> [...]
    > zrealizować?
    > Czy banki pobierają duże opłaty? Czy są one uzależnione od banku,

    jak znajdziesz cos fajnego to daj znac. Ja wiem ze pekao skupia, a np.
    multibanl nie.