  • Data: 2002-04-09 06:20:44
    Temat: Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata? ??
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:08042002.45DB9543@budzik61.poznan.pl...

    > hehehe, to nie jest takie prste, ponieważ konsultantka wyjaśniła mi że
    > jeżeli nie będzie żrodków to zrobią mi debet, potem wyślą jakieś
    upomnienie
    > i już nie będzie problemu że jest 5 zł do ściągnięcia, ponieważ będzie już
    > tych złotóweczek 20. Proste, prawda??? Zaniemówiłem...

    Wiesz... Ona nie siedzi w dziale rozliczeń... Oficjalnie oni mogą Ci ten
    debet zrobić i tak musi gadać.
    Ale czy zrobią, to już inna sprawa.

    Jak mówi TOiP jeśli rachunek jest uśpiony, czyli średnie saldo jest równe 0
    PLN, to opłaty nie są pobierane. Po prostu pewnie po 3 miesiącach po prostu
    wypowiedzą umowę i już, bez debetu i kłopotu.

    A ktoś w praktyce sprawdził, że opłatą za serwis SMS debetu nie zrobisz...

    A monitu pewnie tak od razu też nie wysyłają... Chyba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl