  • 1. Data: 2002-04-06 12:13:51
    Temat: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata???
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem że jest to zagadnienie trochę wirtualne (na razie opłat nie ma), ale w
    końcu jakie miałoby być w przypadku wirtualnego banku :)))
    Na p.b.b pojawiło się kilka uwag sugerujących że jeżeli na koncie średnie
    saldo = 0 to bank nie pobierze prowizji za prowadzenie konta, tymczasem
    infolinia twierdzi zupełnie inaczej. Jak więc to wygląda w
    rzeczywistości???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2002-04-06 12:51:17
    Temat: Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata???
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > saldo = 0 to bank nie pobierze prowizji za prowadzenie konta, tymczasem
    > infolinia twierdzi zupełnie inaczej. Jak więc to wygląda w

    W przypadku takiego konta jak w Inteligo (brak debetów) srednie
    saldo=zero oznacza chyba, że stałym saldem jest zero.
    (Co nie wyklucza obrotów na koncie).

  • 3. Data: 2002-04-06 13:28:22
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@f...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W przypadku takiego konta jak w Inteligo (brak debetów) srednie
    > saldo=zero oznacza chyba, że stałym saldem jest zero.
    > (Co nie wyklucza obrotów na koncie).

    OK, masz rację - więc uściślam. Przez cały miesiąc saldo = 0 i żadnych
    wykonywanych operacji. Pobiorą prowizję, czy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 4. Data: 2002-04-06 13:48:39
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    > OK, masz rację - więc uściślam. Przez cały miesiąc saldo = 0 i żadnych
    > wykonywanych operacji. Pobiorą prowizję, czy nie?

    Z tabeli wynika, że tak. Zero jest mniejsze od 99,99.

  • 5. Data: 2002-04-07 06:48:50
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W przypadku takiego konta jak w Inteligo (brak debetów) srednie
    > saldo=zero oznacza chyba, że stałym saldem jest zero.
    > (Co nie wyklucza obrotów na koncie).

    z tytulu roznic kursowych - sygnalizowano juz chyba ujemne saldo u nich -
    ale ze bylo to dawno ot nie dam juz glowy :-)

  • 6. Data: 2002-04-07 12:48:07
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > saldo = 0 to bank nie pobierze prowizji za prowadzenie konta, tymczasem
    > infolinia twierdzi zupełnie inaczej. Jak więc to wygląda w

    Nie prościej zerknąc w TOiP ?
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html

    "Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN."

    Jeszcze jakieś pytania? Jeśli konsultantka twierdziinaczej, to powiedzcie,
    żeby naumiała się TOiP lepiej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-04-07 13:48:07
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał w wiadomości ...

    > Jeszcze jakieś pytania? Jeśli konsultantka twierdziinaczej, to powiedzcie,
    > żeby naumiała się TOiP lepiej...

    Wygląda na to, że byłeś jedynym, który doczytał TOiP
    do końca....
    ;-)))

  • 8. Data: 2002-04-07 20:38:38
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

> [...]
    >
    > Jeszcze jakieś pytania? Jeśli konsultantka twierdziinaczej, to
    > powiedzcie, żeby naumiała się TOiP lepiej...

    Konsultantka poszła w zaparte i nadal twierdzi to samo, nawet po
    konsultacjach z kimś ważniejszym czy też bardziej zorientowanym.
    Stwierdziła że jest to niejednoznacznie ujęte i chodzi tu o klientów którzy
    po otwarciu konta nie wykonują na nim rzadnych czynności. Nie wiem jak
    mozna to tak zinterpretować :((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

  • 9. Data: 2002-04-08 07:43:06
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    którzy
    > po otwarciu konta nie wykonują na nim rzadnych czynności. Nie wiem jak

    Jak dla mnie jest to zapis jednoznaczny. Średnie miesięczne saldo będzie
    równe zero także wtedy, kiedy w pierwszym dniu okresu miesięcznego
    wyzerujemy je. Ale uwaga - gdy przypadnie nam sobota, albo inny dzień wolny
    od sesji elixiru, to trzeba by wyzerować to QuickMoneyem. Bo blokada środków
    nic nie da...

    Napisz w tej prawie maila na i...@i...pl - tym zajmują się osoby
    postawione troszkę wyżej, które mogą doinformować konsutantów.

    Ktoś kiedyś zrobił test - mając na rachunku kilka złotych aktywował Serwis
    SMS. Opłata została pobrana, ale TYLKO do wysokości 0 PLN, żeby nie zrobić
    debetu. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale może ma to związek z tym?

    Rzeczywiście celem były konta otwarte i nieużywane. Chodzi o to, żeby móc
    takim osobom wypowiedzieć umowę, bez zbędnego czepiania się o 5 PLN, więcej
    by wyszły koszty ściągania tego debetu [za konsultantami].

    Jednak kilku konsultantów, z którymi rozmawiałem potwierdziło, iż zerując
    konto w pierwszym dniu okresu miesięczego przechodzi się w stan klienta
    nieaktywnego...

    Napiszcie do i...@i...pl - mnie się już nie chce ich męczyć, bo pisałem
    do nich nader często i wnikliwie. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 10. Data: 2002-04-08 07:47:40
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > Wygląda na to, że byłeś jedynym, który doczytał TOiP
    > do końca....
    > ;-)))

    Ba, doczytał, przemaglował na wszelkie możliwe sposoby i jeszcze inteligo
    opierniczył za błędy. ;)

    Chodzi o to, że opłaty za wyciąg miesięczny z konta w formie papierowej nie
    mogą być pobierane z częstotliwością "miesięcznie", tylko "każdorazowo"...
    Inaczej sposób ich pobierania jest niezgodny z TOiP. Tak jest obecnie.
    Podczas następnej zmiany TOiP ma być to zmienione.

    Aha - niech ktoś zgadnie - po co stworzono opłatę za ponowną aktywację
    serwisu SMS / serwisu płacę SMSem? Ja nic nie powiem, ciekawe, czy się
    zorientował ktoś. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara