  • Data: 2002-04-08 20:08:02
    Temat: Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata? ??
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Ktoś kiedyś zrobił test - mając na rachunku kilka złotych aktywował
    > Serwis SMS. Opłata została pobrana, ale TYLKO do wysokości 0 PLN, żeby
    > nie zrobić debetu. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale może ma to
    > związek z tym?
    >
    > Rzeczywiście celem były konta otwarte i nieużywane. Chodzi o to, żeby
    > móc takim osobom wypowiedzieć umowę, bez zbędnego czepiania się o 5
    > PLN, więcej by wyszły koszty ściągania tego debetu [za konsultantami].

    hehehe, to nie jest takie prste, ponieważ konsultantka wyjaśniła mi że
    jeżeli nie będzie żrodków to zrobią mi debet, potem wyślą jakieś upomnienie
    i już nie będzie problemu że jest 5 zł do ściągnięcia, ponieważ będzie już
    tych złotóweczek 20. Proste, prawda??? Zaniemówiłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.