  • 1. Data: 2007-10-26 18:46:09
    Temat: instytucje odwolawcze
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Do jakich instytucji bankowych można się odwołać/powiadomić/pozalić w
    wypadku problemów z bankiem, gdy jesteśmy przekonani o swojej racji?
    Wiem o: Rzecznik Praw Konsumenta, Związek Banków Polskich, Komisja
    Nadzoru Bankowego....... ????
    Której z tych instytucji banki najbardziej się boją?

    Chodzi mi oczywiście o instytucje stricte bankowe, wiadomo, ze można
    dochodzić swoich spraw w sądzie, nagłośnić sprawę w mediach itp.

  • 2. Data: 2007-10-26 19:59:06
    Temat: Re: instytucje odwolawcze
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Której z tych instytucji banki najbardziej się boją?

    KNB. Resztę załatwiają walizeczką pod stołem.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2007-10-26 20:12:30
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Taddy wrote:
> [...]
    > Nadzoru Bankowego....... ????
    > Której z tych instytucji banki najbardziej się boją?

    50 zł wpłaty i żadne z powyższych ale Arbiter bankowy. Googluj
    L.