  • 1. Data: 2007-10-26 18:06:18
    Temat: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jakieś rady? Od paru miesięcy znajomy nie może dać sobie rady z wyłączeniem
    tej usługi. Rozmowy z CitiPhone nie skutkują...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 2. Data: 2007-10-26 19:04:18
    Temat: Re: Skuteczne wyłaczenie CitiAlerts
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 26 Oct 2007 20:06:18 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jakieś rady? Od paru miesięcy znajomy nie może dać sobie rady z wyłączeniem
    >tej usługi. Rozmowy z CitiPhone nie skutkują...

    oddział i potwierdzenie na piśmie?
    Potem zlecenie ważnego przelewu (np. spłaty KK) na dzień po pobraniu
    (niesłusznej) opłaty za alerty i pozwanie ich do sądu? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-10-26 19:13:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 20:06, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakieś rady? Od paru miesięcy znajomy nie może dać sobie rady z wyłączeniem
    > tej usługi. Rozmowy z CitiPhone nie skutkują...

    Po zgloszeniu poprosic o przeslanie pisemnego potwierdzenia, oraz
    zanotowac numer zgloszenia i nazwisko konsultanta.

  • 4. Data: 2007-10-27 17:53:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po zgloszeniu poprosic o przeslanie pisemnego potwierdzenia, oraz
    > zanotowac numer zgloszenia i nazwisko konsultanta.

    Dzięki za obie rady, ale...
    Właśnie się dowiedziałem, że rachunek karty jest już jakiś czas temu
    zamknięty... ;))
    Oddaję głoś zainteresowanemu:
    "karta od kilku miesiecy jest juz zamknieta, zreszta na fotce ostatniego
    wydruku jest wyraznie napisane ze rachunek karty zostal zamkniety , limity
    transakcji sa zero.dostalem przed zamknieciem karty potwierdzenie zamkniecia
    karty i rozwiazania umowy."

    I co z tym zrobić? ?

  • 5. Data: 2007-10-27 18:34:53
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wydruku jest wyraznie napisane ze rachunek karty zostal zamkniety , limity
    > transakcji sa zero.dostalem przed zamknieciem karty potwierdzenie

    zadzwon i powiedz ze nie masz juz tego numeru telefonu, na ktory sa wysyłane
    smsy

  • 6. Data: 2007-10-27 18:37:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > zadzwon i powiedz ze nie masz juz tego numeru telefonu, na ktory sa
    > wysyłane
    > smsy

    To chyba bez sensu... ;)
    Co ich to obchodzi??

  • 7. Data: 2007-10-27 20:51:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Paź, 20:37, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > To chyba bez sensu... ;)
    > Co ich to obchodzi??

    Jak moga przychodzic alerty do karty na ktorej nic sie nie dzieje
    (zamknieta, brak obrotow) ?

  • 8. Data: 2007-10-27 21:58:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak moga przychodzic alerty do karty na ktorej nic sie nie dzieje
    > (zamknieta, brak obrotow) ?

    Nie wiem...
    Wyciąg wygląda tak:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6349632fda
    996ef9

  • 9. Data: 2007-10-28 06:35:37
    Od: " mar" <y...@W...gazeta.pl>

    coś im sie w tym CITI ostatnio sypie. ja zamiast wyciągu z motokarty którą
    posiadam obecnie dostałem wyciąg z karty ERY którą miałem parę lat temu (na
    szczęście na kwotę 0 PLN). natomiast w citi-on-line generuje się prawidłowo.

  • 10. Data: 2007-10-28 08:17:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Paź, 22:58, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Nie wiem...

    Reklamowac ze spisaniem numeru reklamacji i przyjmujacego zgloszenie,
    zadac potwierdzenia na pismie.

    Takie g... moga jeszcze do bik mu wpisac.