  • 1. Data: 2007-11-19 20:07:59
    Temat: inna karta przedplacona niz WBK
    Od: "janek" <e...@p...wprost.pl>

    poszukuje innej karty przedplaconej niz WBK ktorej
    dotychczas uzywalem?
    cos ostatnio pojawilo sie na rynku ?

  • 2. Data: 2007-11-19 21:54:13
    Temat: Re: inna karta przedplacona niz WBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Lis, 20:07, "janek" <e...@p...wprost.pl>
    wrote:
    > poszukuje innej karty przedplaconej niz WBK ktorej
    > dotychczas uzywalem?
    > cos ostatnio pojawilo sie na rynku ?

    Zobacz ING

    Co nie tak jest z wbk?

  • 3. Data: 2007-11-20 00:03:53
    Od: e...@p...wprost.pl

    > Zobacz ING
    >
    > Co nie tak jest z wbk?

    -za maly nominal
    -nikt nigdy nie wie w placowce ze wogule takie sa
    -ciezko dostac 500zl w niektorych placowkach twierdza ze wogule takich nie ma
    -oplata za wyplate w bankomacie 5zl ;]

  • 4. Data: 2007-11-20 20:56:26
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik janek napisał:
    > poszukuje innej karty przedplaconej niz WBK ktorej
    > dotychczas uzywalem?
    > cos ostatnio pojawilo sie na rynku ?

    A klon w postaci karty pre-paid Money.pl? Tańsza i bardziej elastyczna
    niż oryginał, no i można zamówić przez internet. W placówce zjawiasz się
    tylko aby podpisać umowę i odebrać kody dostępu.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2007-11-21 09:26:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <e...@p...wprost.pl>

> [...]
    > -nikt nigdy nie wie w placowce ze wogule takie sa
    > -ciezko dostac 500zl w niektorych placowkach twierdza ze wogule

    przedplacone karty z ING tez nie są do bankomatu tylko do placenia w
    sklepie
    (polecam Maestro Podróżnik) lub w internecie (VE - taka wycięta)

    jak chcesz bankomatową, to ze względu na mnogość bankomatów PKOBP
    wygodna jest np. VE Inteligo (tez dobra do placenia w internecie)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-11-21 09:37:57
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik <e...@p...wprost.pl>

    > przedplacone karty z ING tez nie są do bankomatu tylko do placenia w
    > sklepie
    > (polecam Maestro Podróżnik)

    A to ciekawe co piszesz. Tzn ja zawsze wypłacałem tą kartą z bankomatów
    za granicą nielegalnie?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-11-21 09:40:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 10:37, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:
    > blad napisał(a):

    > A to ciekawe co piszesz. Tzn ja zawsze wypłacałem tą kartą z bankomatów
    > za granicą nielegalnie?

    Chyba tylko Visa Przedplacona jest wylacznie do zakupow, ale ona ma
    specjalny ksztalt, uniemozliwiajacy wetkniecie do hmm... bankomatu.

  • 8. Data: 2007-11-21 09:54:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > A to ciekawe co piszesz. Tzn ja zawsze wypłacałem tą kartą z
    > bankomatów za granicą nielegalnie?

    "nie są do bankomatów" nie oznacza, że nie wolno - wolno ale są opłaty
    Wolno ci w bankomacie użyć również karty kredytowej ale tego
    raczej pewnie nie robisz - też są opłaty i wysokie odsetki.

    Anonimowość karty polega na tym, że sprzedawca widzi nie twoje
    nazwisko ale tekst "karta przedplacona" - to co widzi bankomat jest
    dla mnie obojętne - moze zobaczyć nazwisko :-)
    dlatego w bankomatach uzywam karty bezprowizyjnej fortisa
    a place w sklepach raczej przedplaconymi
    *** blad ***

  • 9. Data: 2007-11-21 10:00:53
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > Wolno ci w bankomacie użyć również karty kredytowej ale tego
    > raczej pewnie nie robisz - też są opłaty i wysokie odsetki.

    Za granicą jest 3% prowizji bez minimum. Aktualnie lepsze chyba będą
    karty mBanku (przy wypłacie Euro tylko przelicznik bankowy, przy
    nie-euro dodatkowo 2% prowizji).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --