  • 1. Data: 2004-01-19 21:13:25
    Temat: [ing] likwidacja konta i dostęp do bankowości elektronicznej
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Jak się chwaliłem w osobnym wątku - w minioną wigilię zamknąłem konto w
    ING Banku Śląskim. Sęk w tym, że nadal mam tam dostęp do usługi INGOnLine -
    co prawda nie ma tam żadnego aktywnego konta i nie można przeprowadzić
    żadnej operacji (oprócz złożenia wniosku o otwarcie lokaty/rachunku) ale
    chyba już czas odciąć ten dostęp ;-) Napisałem im nawet maila wewnątrz
    systemu - odpisali kilka dni temu, że zamkną mi dostęp nazajutrz. A ja dalej
    mam dostęp :(

    RJCz

  • 2. Data: 2004-01-19 21:20:27
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chyba już czas odciąć ten dostęp ;-) Napisałem im nawet maila wewnątrz
    > systemu - odpisali kilka dni temu, że zamkną mi dostęp nazajutrz. A ja
    dalej
    > mam dostęp :(

    No. A ja chciałem mieć dostęp, a mi zamknęli. :-(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-19 23:39:50
    Od: "MŁG" <m...@p...gazeta.pl>

    Ja dokladnie to samo mam w systemie Sez@m BPHPBK. Procedure zamkniecia konta
    zakonczylem mniej wiecej w polowie grudnia. Tymczasem mimo braku aktywnych
    rachunkow moge bez problemu logowac sie do systemu....takze tego nowego :)
    Nie wiem tylko czy to dobrze czy zle. Moze jak mi sie moje nowe konto w DB
    nie spodoba, to wroce do BPH i bede mial od razu ten sam numer klienta co
    poprzednio. Ale z drugiej strony, to w ich systemie wciaz jest komplet moich
    danych osobowych, ktorego tam byc nie powinno. Ehhh ta elektronika, raz
    czlowiek wlezie, to go na reszte zycia zapamietaja.

    Pozdro!

    MŁG

  • 4. Data: 2004-01-20 08:09:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "MŁG"
> [...]
    > danych osobowych, ktorego tam byc nie powinno. Ehhh ta elektronika, raz
    > czlowiek wlezie, to go na reszte zycia zapamietaja.

    ja mam to samo ale juz od polowy listopada
    a czesc danych adresowych w sezamie mozesz zmienic
    *** blad ***