  • 1. Data: 2004-01-19 16:34:58
    Temat: Wpłata na konto
    Od: michal <v...@o...pl>

    Można dokonać wpłaty na konto podając tylko numer konta? Czy konieczne
    jest podawanie danych właściciela konta i nazwy banku?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-19 16:37:22
    Temat: Re: Wpłata na konto
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    michal <v...@o...pl> wrote:
    > Można dokonać wpłaty na konto podając tylko numer konta? Czy konieczne
    > jest podawanie danych właściciela konta i nazwy banku?

    Jesli robisz przelew sam (poprzez kanal samoobslugowy) to nie trzeba podawac
    tych danych. Mozesz nawet wpisac ze kasa jest dla Kaczora Donalda. Co do
    banku - rozpozna go system (jest juz w numerze rachunku).

  • 3. Data: 2004-01-19 16:55:46
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    Użytkownik "michal" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Można dokonać wpłaty na konto podając tylko numer konta? Czy konieczne
    > jest podawanie danych właściciela konta i nazwy banku?

    im wiecej danych podasz, tym pewniej zweryfikowac adresata i w przypadku
    pomylki mozna dochodzic zwrotu kaski
    ale to nie jest chyba obowiazkowe...

    Sebastian

  • 4. Data: 2004-01-19 18:58:38
    Od: michal <v...@o...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Jesli robisz przelew sam (poprzez kanal samoobslugowy) to nie trzeba podawac
    > tych danych. Mozesz nawet wpisac ze kasa jest dla Kaczora Donalda. Co do
    > banku - rozpozna go system (jest juz w numerze rachunku).

    Ktoś ma zrobić wpłate na moje konto (nie wiem czy w banku czy na poczcie
    czy z konta na konto) i nie wiem czy wystarczy podanie mojego numer
    konta czy muszę też podać swoje dane.

    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-19 19:00:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    michal <v...@o...pl> wrote:
    > Ktoś ma zrobić wpłate na moje konto (nie wiem czy w banku czy na
    > poczcie
    > czy z konta na konto) i nie wiem czy wystarczy podanie mojego numer
    > konta czy muszę też podać swoje dane.

    To sie go zapytaj - chyba ze chcesz sie bawic w jasnowidza ;)