  • 1. Data: 2005-05-21 20:25:56
    Temat: [info] mBank - 21/22.05.2005 - przerwa w dostępie do rachunku
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    W nocy z soboty na niedzielę, z 21 na 22 maja, w godzinach 24:00 - 06:00
    nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez Internet, telefon, SMS, WAP
    oraz mSIM. Nie będzie można także dokonywać transakcji kartowych. Serwis
    www oraz mLinia będą działały w trybie informacyjnym.
    http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html

  • 2. Data: 2005-05-21 20:35:32
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-21 22:25, Krystek napisał(a):

> [...]
    > SMS, WAP oraz mSIM. Nie będzie można także dokonywać transakcji
    > kartowych. Serwis www oraz mLinia będą działały w trybie informacyjnym.

    Może się czepiam - ale po co to info skoro na stronie głównej mBanku
    pisze dokładnie to samo, na stronie logowania do systemu transakcyjnego
    również?

    Gree

  • 3. Data: 2005-05-21 23:30:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Gree napisał:

    > Może się czepiam - ale po co to info skoro na stronie głównej mBanku
    > pisze dokładnie to samo, na stronie logowania do systemu transakcyjnego
    > również?

    Bo nie wszyscy zaglądają tak często na stronę głowną mBanku albo dostają
    powiadomienia e-mailem o planowanych przerwach w pracy kanałów
    dostępowych mBanku. Prędzej dowiedzą się o tym (i zapamiętają) czytając
    pbb. Ktoś, kto korzysta często z kart płatniczych a nie zagląda na
    stronę aktualności banku może się "naciąć" zabierając ze sobą kartę
    płatniczą mB a potem nie mogąc jej użyć, nie wiedząc o przerwie
    technicznej. Dlatego wrzuciłem na grupę tę informację. Nie chciałbyś
    chyba jadąc gdzieś i próbując zapłacić kartą mBanku dostać odmowę
    autoryzacji. Dziwiłbyś się potem czemu nie działa (i być może narzekał
    jakie to karty mB złe, bo nie działają) nie wiedząc wcześniej o
    planowanej "awarii". Dlatego przypominam. Użytkownicy Inteligo zapewne
    są bardziej "wytresowani" w tym względzie bo uważają, by nie korzystać z
    kart płatniczych w czasie nocnego przetwarzania ;-)

    K.

  • 4. Data: 2005-05-22 10:10:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 May 2005 01:30:12 +0200, w
    <3...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > Bo nie wszyscy zaglądają tak często na stronę głowną mBanku albo dostają
    > powiadomienia e-mailem o planowanych przerwach w pracy kanałów
    > dostępowych mBanku.

    Skoro nie dostają, to znaczy że chyba ich nie chcą czytać?

  • 5. Data: 2005-05-22 18:30:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp//alpha.net.pl napisał:

    > Skoro nie dostają, to znaczy że chyba ich nie chcą czytać?

    Powiem (napiszę) tak: sam rzadko zaglądam na strony mBanku, ale często
    zdarza mi się używać kart płatniczych z mB. Nie każdy musi czytać i
    wiedzieć o ich konserwacjach ze stron WWW (sam musiałbym często zaglądać
    na strony WWW banku), ale lepiej wiedzieć kiedy takie coś się zdarzy i
    być na to przygotowanym - stąd ta informacja.

    K.

  • 6. Data: 2005-05-22 18:36:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 May 2005 20:30:18 +0200, w
    <d...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

> [...]
    > na strony WWW banku), ale lepiej wiedzieć kiedy takie coś się zdarzy i
    > być na to przygotowanym - stąd ta informacja.

    1. RSS
    2. Może jednak czytać strony banku.
    3. To nie słup ogłoszeniowy -- gdyby każdy bank chciał informować o przerwach,
    byłby tu śmietnik. A Inteligo spamowałoby codziennie :>

  • 7. Data: 2005-05-22 18:49:30
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-22 20:36, r...@a...net.pl napisał(a):

    > 1. RSS

    Od kiedy w mBanku jest RSS?

    Gree

  • 8. Data: 2005-05-22 18:55:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp/\alpha.net.pl napisał:
    > 1. RSS
    > 2. Może jednak czytać strony banku.
    > 3. To nie słup ogłoszeniowy -- gdyby każdy bank chciał informować o
    > przerwach, byłby tu śmietnik. A Inteligo spamowałoby codziennie :>

    A tam, czepiasz się ;-)

    K.

  • 9. Data: 2005-05-22 19:05:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 May 2005 20:49:30 +0200, w <d6qk7l$jm3$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <g...@T...o2.pl> napisał(-a):

    > Od kiedy w mBanku jest RSS?

    Nie mam pojęcia. Ale słyszałem, że to dynamiczny bank (i kuzyn Multi), więc
    pewnie ma ;))