  • 1. Data: 2005-05-21 20:37:11
    Temat: jaki kredyt hipoteczny polecacie
    Od: "żż" <g...@w...pl>

    Witam

    Proszę o informacje o najlepszym Waszym zdaniem kredycie mieszkaniowym.
    Uważam, że ze względu na ryzyko kursowe powinien być w złotówkach z
    możliwością wcześniejszej spłaty, wzięty na hipotekę - powiedzmy 100k na
    10lat. Myślę nad mbankiem, ale może znacie korzystniejsze. Podoba mi się u
    nich to, że posiadane środki bilansują zadłużenie.

    Dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam g

  • 2. Data: 2005-05-21 20:59:09
    Temat: Re: jaki kredyt hipoteczny polecacie
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 22:37:11 +0200, żż <g...@w...pl> napisał:

    > Witam
    >
    > Prosz? o informacje o najlepszym Waszym zdaniem kredycie mieszkaniowym.
    > Uwa?am, ?e ze wzgl?du na ryzyko kursowe powinien byae w z?otówkach z
    > mo?liwo?ci? wcze?niejszej sp?aty, wzi?ty na hipotek? - powiedzmy 100k na
    > 10lat. My?l? nad mbankiem, ale mo?e znacie korzystniejsze. Podoba mi si?
    > nich to, ?e posiadane ?rodki bilansuj? zad?u?enie.
    >
    > Dzi?ki za odpowiedzi.
    >
    > Pozdrawiam g

    Moim skromnym zdaniem najlepszy dla Ciebie kredyt to taki który zaspokoi
    Twoje potrzeby przy maxymalnie niskich kosztach. Jest wiele banków
    udzielających takich kredytów, ale żaden z nich nie jest najlepszy dla
    wszystkich, a tylko dla swojej docelowej grupy klientów.
    Pozdrawiam
    Zbyszek