  • 1. Data: 2005-05-21 19:09:10
    Temat: Moneybookers - weryfikacja eKarty
    Od: <c...@l...plussuu_nnntooo>

    Witam

    Dodalem do swojego konta ekarte, wyslalem im skan ekarty oraz dowodzik.
    Przyslali mi zebym przeslal wyciag transakcji miesiecznych z konta (card
    statement):

    Thank you for the documents provided. However, in order to authorize your
    credit card for payments through our services, please, be kindly asked to
    provide us with most recent credit card statement signed by you with card
    number and transactions with card visible on it.

    Looking forward to hearing from you soon.

    Problem z tym ze mBank nie wysyla mi tego :/

    Co im odpisac ? Ktos juz przzerabial dodawanie ekarty ?

  • 2. Data: 2005-05-21 20:23:22
    Temat: Re: Moneybookers - weryfikacja eKarty
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    c...@l...plussuu_nnntooo wrote:

> [...]
    >
    > Looking forward to hearing from you soon.
    >

    > Problem z tym ze mBank nie wysyla mi tego :/
    >

    > Co im odpisac ? Ktos juz przzerabial dodawanie ekarty ?

    a czy bank wydaje podpisane elektronicznie wyciągi ? jeśli tak to może
    wystarczy wysłać im ten wyciąg wprost ze strony banku.

  • 3. Data: 2005-05-21 21:29:23
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    <c...@l...plussuu_nnntooo> napisał(a):

    > Co im odpisac ? Ktos juz przzerabial dodawanie ekarty ?

    Po cholere Ci to skoro zasilanie konta karta to 3% fee??

    --
    Franz

  • 4. Data: 2005-05-21 21:42:25
    Od: <c...@l...plussuu_nnntooo>

    "Franz " <f...@g...pl> napisał(a):

    > Po cholere Ci to skoro zasilanie konta karta to 3% fee??

    Czas... robiac przelew bankowy musze czekac 2-5 dni na kase na koncie, a
    karta pojawia sie odrazu.

    Narazie mam zwiekszony limit w Moneybookers na 70tys zl ale nie moge
    pobierac przez karte :(

  • 5. Data: 2005-05-22 08:33:04
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    miedzy watkami:
    czy moneybookers wysyla potwierdzenie transakcji na emaila (wplywu)?
    maciek

  • 6. Data: 2005-05-22 10:06:13
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > miedzy watkami:
    > czy moneybookers wysyla potwierdzenie transakcji na emaila (wplywu)?
    > maciek

    tak, nawet mozna kupic potwierdzanie sms - 0,1 euro za sms:/