  • 1. Data: 2003-12-13 21:45:32
    Temat: ile trwa PRZELANIE PIENIEDZY ZA GRANICE
    Od: r...@o...pl

    Jak długo czasu potrzeba aby pieniadze pzrelane z Polski trafiły na konto do
    Stanów Zjednoczonych??
    W jakim banku taka operacja bedzie zrealizowana najszybciej??

  • 2. Data: 2003-12-14 10:21:45
    Temat: Re: ile trwa PRZELANIE PIENIEDZY ZA GRANICE
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Jak długo czasu potrzeba aby pieniadze pzrelane z Polski trafiły na konto
    do
    > Stanów Zjednoczonych??
    > W jakim banku taka operacja bedzie zrealizowana najszybciej??
    PKO 2 dni

  • 3. Data: 2003-12-14 11:32:12
    Od: "Beata Nowak" <beata78@no_spam.gazeta.pl>

    PKO 2-3 dni, ale wysyłałam do banku w którym mają rachunek i to podobno
    szybciej załatwiają.

    Konta bankowe osobiste i firmowe
    KREDYTY karty, hipoteczne, samochodowe
    WYCIECZKI - rezerwacja on-line
    http://www.bankier.pl/sp/moosw/

  • 4. Data: 2003-12-15 09:23:29
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    > Jak długo czasu potrzeba aby pieniadze pzrelane z Polski trafiły na
    konto do
    > Stanów Zjednoczonych??
    > W jakim banku taka operacja bedzie zrealizowana najszybciej??

    W PKO BP jest możliwośc złożenia zlecenia expresowego:
    http://www.pkobp.pl/indy/ekspw.xml?id=1 .
    Jednak nawet wtedy nie ma pewności, że beneficjent otrzyma środki "w
    dacie waluty dla banku otrzymującego" (czyli tego samego dnia lub
    nastepnego). Jeżeli bank, w którym odbiorca ma konto, nie jest
    korespondentem PKO BP (wykaz koresp:
    http://www.pkobp.pl/adresy/waluty.xml?id=1), wtedy transakcja "odwleka
    się" w czasie. Pieniądze są przesyłane przez PKO do korespondenta w
    USA (bank odbiorca) a ten przekazuje dalej do banku beneficjenta
    (wtedy czas przekazania pieniędzy, z Polski na rachunek docelowy,
    wynosi ok. 2-3 dni). Zyskuje się więc na czasie przekazania pieniędzy
    do pierwszego banku (korespondenta). Ogólnie przelew zamiast "iść" 4-6
    dni, idzie 2-3 dni (przy jednym pośredniku).
    Trochę zamotałem :) ale mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi.

    Pozdrawiam
    darsoon