  • 1. Data: 2003-12-13 23:50:15
    Temat: Nasi atakuja?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    "W trosce o bezpieczeństwo przypominamy, byś wchodząc na strony transakcyjne
    zwracał uwagę na wywoływany adres i szyfrowanie połączenia oraz kontrolował
    właściwość certyfikatu na stronie logowania. Dodatkowo informujemy, że mBank
    nie wysyła żadnych maili zawierających linki do części transakcyjnej."

    Ebay, paypal, itp... Czyzby ktos juz dostal takiego maila?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-12-14 00:07:11
    Temat: Re: Nasi atakuja?
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    > Ebay, paypal, itp... Czyzby ktos juz dostal takiego maila?

    To jest ostrzeżenie przed nową dziurą w IE:
    http://www.infojama.pl/article.php?sid=2336

  • 3. Data: 2003-12-14 09:30:01
    Od: "Tashi" <t...@g...pl>

    No tu już nie ma żartów. Polecam przesiadkę na Operę albo Mozillę (choć
    Mozilla nie ostrzega przed przejściem na fałszywy adres, jak to robi Opera).
    Obie te przeglądarki są odporne na tę i wiele innych dziur w IE - nie trzeba ich
    łatać co miesiąc.

  • 4. Data: 2003-12-14 10:08:00
    Od: " Marcin" <k...@g...pl>

    Tashi <t...@g...pl> napisał(a):

    > No tu już nie ma żartów. Polecam przesiadkę na Operę albo Mozillę

    Czemu Mozilla?
    Jezeli na stronie
    http://www.infojama.pl/article.php?sid=2336
    podanej przez przedpiszce mozna
    wyczytac:

    "Okazuje się ze jednak, ze jeden z flagowych produktów Open Source,
    przeglądarka internetowa Moziilla, także jest częściowo podatna na tego typu
    błędy"

  • 5. Data: 2003-12-14 10:16:12
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > To jest ostrzeżenie przed nową dziurą w IE:
    > http://www.infojama.pl/article.php?sid=2336

    Raczej chodzilo mi o: "mBank nie wysyła żadnych maili zawierających linki do
    części transakcyjnej."

    Czyli stary numer - ktos dostaje linka z "super promocja", "karta gratis"
    itp., klika, stronka odpowiednio spreparowana pyta o login, haslo i np.
    kolejny numerek z listy hasel... A potem - szybki przelew jednorazowy...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2003-12-14 10:29:39
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Czemu Mozilla?

    Mozilla pokazuje TYLKO nieprawidłowy adres w pasku stanu po najechaniu
    na spreparowany link. Natomiast po kliknięciu na taki linki w polu
    adresu pojawi się dokładny adres strony na której się znajdujemy. IE
    nadal będzie pokazywał nieprawidłowy adres.

    Np. wejdź na http://tinyurl.com/ytc1

    IE pokaże w polu adresu: www.telekomunikacja.pl
    Mozilla: http://www.telekomunikacja.pl%01%0...@w...netia.pl/