  • 11. Data: 2003-11-04 09:11:08
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo7mkb$1ri$...@n...onet.pl,
    Max <...@...x>:
    > 36 mBank ale za 3 lata - VE

    Chyba za rok i 28zl.
    Albo 36, ale nie kredytowa. I tez za rok.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-11-04 09:11:33
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo7msb$2hn$...@a...news.tpi.pl,
    Darek <g...@p...fm>:
    > A niby od kiedy VE jest karta kredytowa???

    A czemu nie?

    > Zacznijcie odrozniac karty debetowe i obciazeniowe od kredytowych.

    To Ty zacznij.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-04 09:12:47
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Ciesze sie ze macie o czym pisac. Widze ze dla wiekszosci z was lista jest
    sensem istnienia. Fajnie ze moj blad spowodowal taka ozywiona dyskusje.
    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2003-11-04 09:13:33
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Kolego betonem to moze Ty jestes. Po prostu wyluzuj sie bardziej.

  • 15. Data: 2003-11-04 09:19:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek <g...@p...fm> wrote:
    > Ciesze sie ze macie o czym pisac. Widze ze dla wiekszosci z was lista
    > jest sensem istnienia. Fajnie ze moj blad spowodowal taka ozywiona
    > dyskusje. Pozdrawiam.

    To Ty zaczales ;)

  • 16. Data: 2003-11-04 09:21:31
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 4 Nov 2003 09:24:22 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jak zatem widzisz tych bankow jest na tyle duzo, ze warto odswiezyc sobie
    >wiedze, a nie najezdzac na Bogu ducha winnego grupowicza ;)

    Niemniej jednak VE wymieniona wcześniej nie jest kartą kredytową.
    36 zł na trzy lata - VE z mBanku - to identyfikuje ją całkowicie jako
    najnormalniejszą kartę bankomatową/płatniczą ale na pewno nie
    kredytową
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > 36 zł na trzy lata - VE z mBanku - to identyfikuje ją całkowicie jako
    > najnormalniejszą kartę bankomatową/płatniczą ale na pewno nie

    Niekoniecznie - mBank nie wydaje w ogole karty za 36zl/3 lata. Wiec ciezko
    powiedziec, co autor mial na mysli.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-11-04 09:25:21
    Od: "Max" <...@...x>

    Otóż mBank wydaje VE za 36 zł polskich i karta (płatnicza/bankomatowa) jest
    ważna 3 lata.

    pozdro
    Max

  • 19. Data: 2003-11-04 09:43:04
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    ja tez sie ciesze. tylko w temacie i tylko rzeczowe odpowiedzi ;)))
    z usmiechem pozdrawiam
    janke

  • 20. Data: 2003-11-04 09:49:34

    Te 36 zł to opłata za wydanie karty. To chyba zakończy dyskusję... i
    bezpodstawne spekulacje.

    Max