    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: idzcie do bankomatu
    Date: Fri, 11 May 2018 04:03:11 +0200

    > Przede wszystkim burdel ciężko zamknąć, bo nie istnieją. Większość
    > działa w ten sposób, że wynajmują po prostu pokoje dziewczynom na
    > godziny i tyle. Co dziewczyna z kolega w pokoju robi, to przecież nie
    > sprawa recepcjonisty. Prawda jest taka, że ciężko to unormować rozsądnie
    > bz popadania w paranoję.

    Teraz to w blokach, w wynajętych kawalerkach jest ich najwięcej. Tyle
    róznych typów krąży po piętrach, żeby zmylic czyjąś czujność gdzie tak
    właściwie ono maja się udać.
    To co sie teraz dzieje to po prostu juą plaga. Jak wezwałam policję, bo
    nie chciałam juz tej torturowanej ukrainki (dali jej jakąś tabletkę, a
    jej dziecko uśpili i jak flaka wynosili gdzieś) i wsiadali do rządowego
    BMW. Ukrainke zamknęli w mieszkaniui kazali pracować. Potem przyszedł
    ten sutener naganiający klientów i ja walił jakąs dechą, a ona strasznie
    krzyczała. Nagralam to z korytarza pod swoimi drzwiami i z coraz
    większych nerw zadzwoniłam na policję. Przyjechało dwóch młodych, ten
    sutener ich kierował coraz dalej od drzwi, żeby tylko nie weszli. Jak
    wyjrzałam to jedek byk kulson leciał do mnie z pałą i krzyczał, że mnie
    zaraz spisze. Chciał mi się wpakować do mieszkania. Drugi w tym czasie
    uzgadniał chyba łapówkę. Mam ciężkie drzwi i uszarpalam się z tym
    bandytą policjantem i wreszcie zaczęłam krzyczeć ratunku!!! Puścił
    klamkę i szybko zamknęłam drzwi oraz znowu zadzwonilam na 997 i pytam co
    to za policjanci przebierańcy tu przyjechali i mówię co i jak.
    Powiedzieli, że są z rejonowego komisariatu i zaraz ich odwolają co tez
    uczynili. Ja tę nagrana płytę z pismem wyslałam do Komendanta Głównego w
    komendzie stołecznej. Za pare dni wynosili się. Na koniec wynosili jakiś
    prety. Od groma tego było Jakiś chłop (nie wiem czy policjant czy kto
    nadzorował albo udawał, że nadzoruje tę wyprowadzkę. Głośno sie z kimś
    komunikował przez telefon). Akurat wyjątkowo musiałam przejść przy nich.
    No i sie wynieśli. Teraz jakież prostytutki przychodza tu na godziny i
    starają się być cicho. Puszczaja muzykę łup łup teraz w miarę cicho.
    Przyłażą nad ranem z restauracji (może rządowej) gdzieś tak ok, 4 nad
    ranem i tak siedza cały dzień, albo i dłużej, a potem przychodzi
    następna. Raz obserwowałam przez okno i widziłam jak w samochodzie
    zamieniały się ciuchami. Klamki na korytarzu, w windzie itd otwieram
    przez toreblę plastikową, bo się brzydzę dotknąć. Od czasu do czasu
    wydezynfekuję.
    To sa te z tej paczki w Rasputinie. Jednej- Czekolinie podobno CBŚ
    zabrało duże mieszkanie na Białołęce. Pisali o tym w gazetach.
    Komisariat mieści się parę przystanków od tego Rasputina, ale widocznie
    sami z z tego przybytku korzystali przez pare lat.

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,seksbiz
    nes-czekolindy-brtak-dzialala-agencja-rasputin,22085
    6.html

    https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/czekolinda-i-a
    gencja-towarzyska-rasputin,220839.html