  • Data: 2018-05-11 13:58:00
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-05-10 o 17:44, J.F. pisze:

    >Jak założą sobie konta, to od razu będą wszędzie kartą płacić?
    >W najbliższym otoczeniu mam kilkanaście starszych osób, które zostały
    >zmuszone do założenia konta, a ich jedyna aktywność to wypłata
    >emerytury/renty z bankomatu w dwóch lub kilku ratach.

    >Moim zdaniem jeżeli te 20% osób "bezkontowych" założy sobie konta w
    >bankach, to bankomaty właśnie będą bardziej potrzebne. Bo bez
    >bankomatów
    >sobie nie założą, to ich przerośnie.

    No wlasnie - nie bedzie bankomatu, to nie zaloza.

    I teraz ciekawe w ktora strone sie to rozwinie: banki zawalcza o
    klienta i im te bankomaty postawia, czy o takiego klienta nie warto
    walczyc.
    Rzad/Zus moze chciec ich uszczesliwic kontem ... ale nie ma bankomatu,
    wiec ciekawe co bedzie latwiej - nauczyc ich korzystania z karty,
    zmusic do zalozenia niechcianego konta, zmusic banki do zalozenia
    bankomatow ?

    A moze przyjemne z pozytecznym - karta i cashback ?

    Ewentualnie ... oni beda stopniowo wymierac, nowi na ich miejsce juz
    maja konta i karty ...

    J.