  • Data: 2018-05-11 08:27:29
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-10 o 12:18, Luke pisze:
    > Lepiej niech ktoś napisze o tym, że ponad 20% obywateli naszego pięknego
    > kraju nie ma jakiegokolwiek konta (według poważnych badań tak naprawdę
    > jest). A my tu o końcu bankomatów mówimy.

    Wyczuwam nutkę faszyzującej doktryny że konto jest niezbędne do życia. ;-)
    To moje prawo obywatelskie i proszę mnie nie zmuszać

    Żeby nie było...
    Mam jedno konto w tym samym banku od wielu lat i jeden kredyt.

    Niedobry klient... NIEDOBBBRRRRY

    PS. Trawestując pewnego wojującego andydizlowca ;-)
    Bankomaty powinny być przetopione na żyletki jako przejaw przeszłej
    przejściowej epoki przed zaczipowaniem i pełnym nadzorem opiekuńczego
    państwa... ;-)