  • Data: 2018-05-10 22:59:38
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-05-18 o 17:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Spytaj sie ile ubedzie.
    > Sa drogie, utrzymanie kosztuje - jesli da sie zlikwidowac, to zlikwiduja.

    Moim zdaniem czasem po protu ustawiają je bez głowy. Jak jest jakieś
    centrum handlowe, to czasem bywało 10 w jednym miejscu. No a przecież
    wiadomo, że czy ich będzie 10, czy 20, to luzie więcej pieniędzy ie
    pobiorą. Oczywiście, kolejny ma sens, jak o poprzednich ustawiają ie
    kolejki.

    Coraz więcej osób ma karty płatnicze. Jak w latach 90-tych przychodziłem
    do osiedlowego marketu, to załoga popadała w popłoch i było "Pani
    Kierowniczko, bo przyszedł ten pan z kartą Polcardu". Pani leciała z
    zaplecza z takim "żelazkiem" i była okrutna procedura zapłacenia za
    zakupy. Teraz większość ludzi kart używa i tyle.