  • 1. Data: 2005-01-31 16:50:51
    Temat: ide do banku po kredyt, a bank mi kradnie pomysl
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    witam

    Tak sie jeszcze nie stalo :) Chce Was jedynie zapytac czy jest to
    mozliwe. Zalozmy, ze wpadlem na genialny sposob zarabiania pieniedzy,
    ale nie mam na to gotowki. Ide wiec do banku po kredyt i aby go uzyskac
    opowiadam panu w okienku jaki to mam pomysl i jak mi sie on oplaca. A
    potem sie okazuje, ze po tygodniu kolega pana z okienka zaklada
    dokladnie taki sam biznes.

    Czy takiego bankowca obowiazuje jakas prawna tajemnica? Czy tez
    faktycznie moze wykorzystac cudzy pomysl?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2005-01-31 17:11:35
    Temat: Re: ide do banku po kredyt, a bank mi kradnie pomysl
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    to ten pomysl, az taki dobry był ?

  • 3. Data: 2005-01-31 17:17:37
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    takie rzeczy się zdarzają

    wyobraź sobie że ludzie którzy "zrobili inteligo" przyszli najpierw z tym
    pomysłem do BRE Banku .....

  • 4. Data: 2005-02-01 11:37:57
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 01/31/2005 06:11 PM, Użytkownik Robert napisał:
    > to ten pomysl, az taki dobry był ?

    Nie byl, a bedzie :) Mam swietny pomysl, chce "przeportowac" pewien
    biznes z zachodu do Polski i dziwie sie, ze jeszcze nikt tego nie
    zrobil. Obawiam sie jednak, ze wlasnie dzieki nieczuciwemu bankierowi
    ktos mnie moze wyprzedzic

  • 5. Data: 2005-02-01 14:51:38
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    a jak dużą kwotę byś potrzebował ?

  • 6. Data: 2005-02-01 15:46:56
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/01/2005 03:51 PM, Użytkownik Bartek napisał:
    > a jak dużą kwotę byś potrzebował ?

    Jesli proponujesz pozyczke poza bankiem to ja dziekuje :) Ogladalem film
    Dlug ;) Jak cos wolalbym pozyczac w rodzinie

  • 7. Data: 2005-02-01 16:11:59
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Jesli proponujesz pozyczke poza bankiem to ja dziekuje :) Ogladalem film
    > Dlug ;) Jak cos wolalbym pozyczac w rodzinie

    pamietaj, z rodzina dobrze tylko na zdjeciu...predzej bym od znajomego
    pozyczyl niz
    od rodziny

    i nie wierz we wszystko co widziasz na filmach ;-)

  • 8. Data: 2005-02-01 16:26:02
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/01/2005 05:11 PM, Użytkownik Robert napisał:
    > pamietaj, z rodzina dobrze tylko na zdjeciu...predzej bym od znajomego
    > pozyczyl niz
    > od rodziny

    moi rodzice od zawsze jesli potrzebowali pieniedzy, pozyczali od
    rodziny. I w drugą stronę. Nigdy nie bylo problemu :)

    > i nie wierz we wszystko co widziasz na filmach ;-)

    No nie mów, że Shrek nie istnieje!? :)

  • 9. Data: 2005-02-01 16:29:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik |<onrad napisał:

    > No nie mów, że Shrek nie istnieje!? :)

    Osiol mi powiedzial, ze to bujda na resorach.

    Bartol