  • 1. Data: 2002-09-09 10:10:11
    Temat: historia rachunku
    Od: "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...com>

    Witam.

    Potrzebna mi historia rachunku za 12 mies. Niestety bank (PeKaO SA) za
    wydrukowanie kilku kartek chce 50 pln. Jak wydębić od nich historie
    rachunku nie płacąc aż tyle?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2002-09-09 13:04:34
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...com> napisał
    w wiadomości
    er.domdata.depfa-it.com.
    ..
    > Witam.
    >
    > Potrzebna mi historia rachunku za 12 mies. Niestety bank (PeKaO SA) za
    > wydrukowanie kilku kartek chce 50 pln. Jak wydębić od nich historie
    > rachunku nie płacąc aż tyle?

    Poprosic o zalegle wyciagi.

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-09 16:49:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > Potrzebna mi historia rachunku za 12 mies. Niestety bank (PeKaO SA) za
    > wydrukowanie kilku kartek chce 50 pln. Jak wydębić od nich historie

    Ja zamowilem wlasnie wyciag z Citka za 2 lata ;-) ciekawe czy przysla i w
    pudle jakiej wielkosci ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-09 16:55:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zamowilem wlasnie wyciag z Citka za 2 lata ;-) ciekawe czy przysla i w
    > pudle jakiej wielkosci ;-)

    ehh wlasnie dostalem odp :( tylko wg mnie w CitiOne historia jest za darmo
    :-/ ide to wyjasniac

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, ze historia rachunku moze zostac wystawiona za
    ostatnie 12 miesiecy. Pozostala czesc miesiecy moze zostac przedstawiona na
    wyciagach z konta osobistego. Pragniemy poinformowac, ze oplata za historie
    rachunku wynosi 8PLN. Prosimy o informacje zwrotna potwierdzajaca obciazenie
    rachunku w/w kwota.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-10 14:45:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > ehh wlasnie dostalem odp :( tylko wg mnie w CitiOne historia jest za darmo
    > :-/ ide to wyjasniac

    Jednak sa porzadni ;-)

    Szanowny panie,

    W odpowiedzi na Pana wiadomosci pragniemy poinformowac, ze nie ma punktu w
    regulaminie okreslajacego okres za jaki bank moze wystawic historie
    rachunku. tak naprawde udostepniamy Panu cala historie rachunku tylko, ze
    czesciowo w postaci wyciagow gdyz system operacyjny obejmuje 12 miesiecy.
    oczywiscie zgodnie z Tabela Oplat i Prowizji oplata za tego typu dokument
    nie zostanie poprana w przypadku posiadania konta Citione. Za niezgodnosc
    serdecznie przepraszam. prosimy tylko o potwierdzenie czy historia i wyciagi
    maja zostac wystawione i przeslane na Pana adres korespondencyjny tj.

    --
    JaKi