  • 1. Data: 2004-01-09 13:52:40
    Temat: historia konta w VW Bank Direct
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś wie jak długa historia operacji jest dostępna on-line w rachunku
    e-Direct VW Banku?
    Interesuje mnie też, czy z e-Direct mogę drukować potwierdzenie
    zlecenia/wykonania przelewu (dokument elektroniczny nie wymagający podpisu).

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-09 14:04:53
    Temat: Re: historia konta w VW Bank Direct
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btmbrd$l0k$...@n...onet.pl,
    Grzegorz <g...@o...pl>:

    > Czy ktoś wie jak długa historia operacji jest dostępna on-line w
    > rachunku e-Direct VW Banku?

    Chyba bez ograniczen.

    > Interesuje mnie też, czy z e-Direct mogę drukować potwierdzenie
    > zlecenia/wykonania przelewu (dokument elektroniczny nie wymagający
    > podpisu).

    Tak - jakis czas temu wklejalem tu jego dokladna tresc, poszukaj archiwum.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-09 14:29:41
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Chyba bez ograniczen.

    > Tak - jakis czas temu wklejalem tu jego dokladna tresc, poszukaj archiwum.

    Dzięki za info. To mi wystarczy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2004-01-09 14:30:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Tak - jakis czas temu wklejalem tu jego dokladna tresc, poszukaj archiwum.

    Proszę bardzo:
    http://www.niedzwiecki.pl/vw/zus.pdf

  • 5. Data: 2004-01-09 14:36:24
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Proszę bardzo:
    > http://www.niedzwiecki.pl/vw/zus.pdf

    O! super! Dzięki.

  • 6. Data: 2004-01-09 14:58:07
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > O! super! Dzięki.

    No to zdejmuję z serwera

  • 7. Data: 2004-01-09 15:05:27
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:btmfi4$afh$1@pippin.warman.nask.pl...

    > No to zdejmuję z serwera

    Zdejmuj zanim za dużo ludzi pozna Twój ID i zacznie Ci blokować e-direct.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl