  • 1. Data: 2008-02-22 11:40:11
    Temat: gubię się w tych inteligo i pkointeligo
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    chciałem mieć możliwość bezpłatnych wpłat/wypłat w pko bp, bez miesięcznych
    opłat
    bez karty, z możliwością sprawdzenia wpłat przez internet

  • 2. Data: 2008-02-22 12:01:08
    Temat: Re: gubię się w tych inteligo i pkointeligo
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > chciałem mieć możliwość bezpłatnych wpłat/

    inteligo i pkointeligo

    > wypłat w pko bp,

    inteligo(tylko bankomat) i pkointeligo

    inteligo****

    > bez karty,

    inteligo** i pkointeligo

    > z możliwością sprawdzenia wpłat przez internet

    inteligo i pkointeligo

    ** - trzeba zrezygnować po przysłaniu, ale wtedy nici z wypłat
    **** - średnie saldo na rachunku musi być większe od 100 PLN

  • 3. Data: 2008-02-22 12:05:28
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > chciałem mieć możliwość bezpłatnych wpłat/wypłat w pko bp, bez miesięcznych
    > opłat
    > bez karty, z możliwością sprawdzenia wpłat przez internet

    To proste, Watsonie :) "Inteligo" to osobne konto, www.inteligo.pl. "Pko
    inteligo" to usługa zdalnego dostępu do rachunku posiadanego w
    marmurkowym pkobp.

    O ile pamiętam, w pkobp prowadzenie rachunku jest płatne, dostęp przez
    "pko inteligo" też jest dodatkowo płatny, wpłaty i wypłaty w okienku
    bezpłatne.

    Inteligo bez karty może być bezpłatne, można bezpłatnie wpłacać w
    okienku pkobp i w agencjach, ale chyba nie dokonasz wypłaty w okienku
    pkobp (ale mogę się mylić).

    Karol

  • 4. Data: 2008-02-22 12:13:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:47beb98f$1@news.home.net.pl...

    > inteligo i pkointeligo

    a jak wyglądają przelewy pomiędzy inteligo a pkointeligo
    czy są bezpłatne i czy są natychmiastowe

  • 5. Data: 2008-02-22 12:22:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> writes:

    > inteligo(tylko bankomat)

    Także pos w okienku.

    MJ

  • 6. Data: 2008-02-22 12:23:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Karol S <k...@z...pl> writes:

    > Inteligo bez karty może być bezpłatne, można bezpłatnie wpłacać w
    > okienku pkobp i w agencjach, ale chyba nie dokonasz wypłaty w okienku
    > pkobp (ale mogę się mylić).

    Bez karty VE gotowki z inteligo sie nie dostanie. Tylko przelewy i PZ.

    MJ

  • 7. Data: 2008-02-22 12:23:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpme8k$i5j$1@inews.gazeta.pl, *zlotowinfo* wrote:
    > Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    > wiadomości news:47beb98f$1@news.home.net.pl...

    > a jak wyglądają przelewy pomiędzy inteligo a pkointeligo
    > czy są bezpłatne i czy są natychmiastowe

    tak, tak

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-02-22 12:25:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fpmev6$96f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak, tak

    już założyłem przez payback, dzięki za pomoc