  • 1. Data: 2007-05-02 14:37:24
    Temat: getin - oplata za przelew
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Witam

    Ile wynosi oplata za przelew zewnetrzny w getin banku? Dla klienta, ktory ma
    w getin lokate i chce ja rozwiazac, a nie ma roru. Nie moge sie doszukac w
    toip.

    Z.

  • 2. Data: 2007-05-02 15:11:20
    Temat: Re: getin - oplata za przelew
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ATZ Rzeszow napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >w getin lokate i chce ja rozwiazac, a nie ma roru. Nie moge sie doszukac w

    Chyba każdy wychodzący 3,30

  • 3. Data: 2007-05-02 16:09:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ma
    > w getin lokate i chce ja rozwiazac, a nie ma roru. Nie moge sie doszukac w

    Jesli nie ma w TOiP to bank nie moze jej pobrac, czyli 0 pln.

    MK

  • 4. Data: 2007-05-02 19:47:19
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jesli nie ma w TOiP to bank nie moze jej pobrac, czyli 0 pln.

    Albo powołać się na punkt (o ile taki ma) że w przypadku nietypowych
    usług prowizja może być ustalona indywidualnie. KB miał kiedyś
    taki zapis.
    Po prostu zapytaj. Kiedyś jak za zwykły przelew do obcego banku,
    wtedy to było 3,30 Można też wypłacić w gotowce za darmo.
    To że nie ma RORu nie ma znaczenia bo Getin przy zakładadniu
    lokaty przelewem tworzy "rachunek techniczny" na który trafiają
    środki i potem je przeksięgowuje na lokatę. Więc być może w
    drugą stronę też odbywa się to przez ten rachunek.

    Arek

  • 5. Data: 2007-05-02 22:02:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote in message

    > Albo powołać się na punkt (o ile taki ma) że w przypadku nietypowych
    > usług prowizja może być ustalona indywidualnie. KB miał kiedyś
    > taki zapis.

    Hm, a coz tak nietypowego moze byc w przelewie srodkow po zakonczeniu
    lokaty? Jest to jak najbardziej standardowa czynnosc.

    MK