  • 1. Data: 2013-12-14 21:54:06
    Temat: getin nowa opłata za niewykonanie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    getin wprowadził jakoś z miesiąc temu opłatę za 'powiadomienie
    o odmowie wykonania zlecenia stałego', 4.99zł. Jeszcze nie szukałem
    czy jakoś poinformował o zmianie, w każdym razie opłatę w listopadzie
    mi pobrał (dotychczas 0zł).

    a.

  • 2. Data: 2013-12-15 10:37:15
    Temat: Re: getin nowa opłata za niewykonanie
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-14 21:54, Wemif pisze:

    > getin wprowadził jakoś z miesiąc temu opłatę za 'powiadomienie
    > o odmowie wykonania zlecenia stałego', 4.99zł.

    Z powodu niemania odpowiedniej kasy w odpowiednim momencie ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2013-12-15 12:51:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    J_K_K <j...@i...poczta.fm> wrote:

    > Z powodu niemania odpowiedniej kasy w odpowiednim momencie ?

    tak

    a.

  • 4. Data: 2014-01-24 00:29:58
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

> [...]
    > o odmowie wykonania zlecenia stałego', 4.99zł. Jeszcze nie szukałem
    > czy jakoś poinformował o zmianie, w każdym razie opłatę w listopadzie

    Uwzględnili reklamację: "Analiza wykazała, iż w wyniku jednostkowego błędu
    systemu..." ;-) (pobrano opłatę). Czyli może jednak nie wprowadzili jej, nie
    wiem, wyłączyłem zlecenia.

    a.