  • 1. Data: 2013-12-13 22:50:13
    Temat: BPH - dziwne zachowanie
    Od: "reader" <no_spam@please>

    Witam,

    Przed chwilką zrobiłem przelew internetowy z banku BPH na konto w innym
    banku, zawsze musiałem taki przelew potwierdzać hasłem do klucza, przelew,
    który zrobiłem przed chwilą poszedł bez pytania o cokolwiek. Czy to jakaś
    awaria czy coś pozmieniali? Strona www banku na pewno dobra, bo sprawdzałem
    kilkakrotnie.

  • 2. Data: 2013-12-13 23:12:02
    Temat: Re: BPH - dziwne zachowanie
    Od: "reader" <no_spam@please>

    Już znalazłem odpowiedź na moje wątpliwości, otóż bank BPH zmienił sposób
    potwierdzania przelewów, obecnie przelewy są potwierdzane kodem SMS. Gdy
    robimy przelew do odbiorcy zaufanego to kod SMS nie jest potrzebny i przelew
    idzie automatycznie.

  • 3. Data: 2013-12-14 15:55:42
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-13 23:12, reader pisze:
> [...]
    > SMS. Gdy robimy przelew do odbiorcy zaufanego to kod SMS nie jest
    > potrzebny i przelew idzie automatycznie.

    dokładnie

  • 4. Data: 2013-12-14 19:50:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]

    I to już dłuższą chwilę temu :-)

  • 5. Data: 2013-12-15 10:41:13
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 23:12:02 +0100, reader napisał(a):

> [...]
    > robimy przelew do odbiorcy zaufanego to kod SMS nie jest potrzebny i przelew

    w firmowych BPH ponoć dalej są klucze

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php

  • 6. Data: 2013-12-15 10:53:44
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-14 19:50, Robert Tomasik pisze:

    > I to już dłuższą chwilę temu :-)

    Informacja faktycznie była dłuższą chwilę temu,
    natomiast np. u mnie objawiło się to dopiero
    pod koniec zeszłego miesiąca ;)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2013-12-15 13:54:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 15 Dec 2013 10:41:13 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wrote:

    >w firmowych BPH ponoć dalej są klucze
    W firmowych to BPH sam nie wie co pisze. Najpierw informuje mnie po
    zalogowaniu ze juz niedlugo przerzuci mnie na smsy ktore sa darmowe
    ale ciagle dziala kluczami. Jednoczesnie do tych kluczy wysyla smsy
    ktore sa platne. A formatka podpisu kluczem od czasu do czasu
    wyswietla pole pytania o kod sms i haslo klucza mimo ze przelew jest
    zaufany. Trzeba dac anuluj i jeszcze raz podpisz - wtedy okienko od
    smsa sie juz nie pojawia. B jak BPH. B jak Balagan.

    WAM