  • Data: 2014-09-01 15:27:32
    Temat: Re: generowanie kodu paskowego na druku przelewu
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-01 o 13:59, J.F. pisze:

    > Kod moze byc standardowy, ale trzeba wiedziec co trzeba zakodowac.
    >
    > Ba - czytniki czesto wielosystemowe, wiec mozliwe ze jak zakodujesz
    > innym kodem, to i tak system to lyknie i nikt sie nawet nie zorientuje
    > ze inaczej zakodowano ... ale nadal trzeba wiedziec co tam zakodowac.
    >
    > A powinnien byc nr konta odbiorcy, moze jego nazwa, tytul przelewu ...

    Aż tyle to się nie wciśnie - kod byłby bardzo długi, a kody akceptujące
    litery i inne znaki są dość rozwlekłe.
    Może jakbym miał pod ręką jakieś druki to bym coś mądrzejszego napisał,
    a tak to tylko zgaduję :)
    Jeśli kod nie jest "podpisany" swoim alfanumerycznym odpowiednikiem, to
    można spróbować zajrzeć do niego za pomocą aplikacji typu "barcode
    scanner" i na podstawie wyników wnioskować co jest w nim zawarte.

    Albo można popytać googla i poczytać np
    http://www.goldenline.pl/grupy/Komputery_Internet/ph
    p/generowanie-kodow-kreskowych-na-przelewy-na-poczte
    ,1557438/