  • Data: 2015-06-04 10:51:00
    Temat: Re: generowanie kodu paskowego na druku przelewu
    Od: Przemo <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-06-2015 o 13:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale co z tymi kodami dalej, bo jak widać obsługuje je tylko kilka
    > aplikacji mobilnych ?
    >
    > J.
    >

    > Ale co z tymi kodami dalej, bo jak widać obsługuje je tylko kilka
    > aplikacji mobilnych ?

    Nie takie znowu kilka, na stronie generatora nie ma wszystkich banków tu
    jest aktualniejsza lista z końca marca 2015r:
    http://www.money.pl/sekcja/aplikacje-mobilne-2015

    Faktycznie, na liście nie ma pewnych kluczowych graczy takich jak
    przykładowo PKO BP ze swoim IKO czy Inteligo, czy ku mojemu zdziwieniu
    Orange Finanse (Orange na swoich fakturach umieszcza jako jedna z
    pierwszych firm w Polsce Qr kody), są jednak inne równie duże banki.

    Lista banków wciąż się powiększa, bardzo często za sprawą naszych
    interwencji, mailowych czy w BOK Banków. Ja nieustannie piszę maile do
    różnych dostawców moich faktur z prośbą o wprowadzenie Qr kodów, niby
    można zdefiniować kontrahenta jako stałego w portfelu odbiorców
    przelewów aplikacji, ale samo wprowadzenie numeru konta, po raz
    pierwszy, także wymaga szczegółowej weryfikacji związanej ze stratą
    czasu. Dodatkowym atutem jest także to, że QR kody od razu definiują
    tytuł przelewu, co jest dużym ułatwieniem (wykorzystuję jako motywator w
    moich mailach) dla wystawców faktur i ich systemów przyporządkowywania
    przelewu do właściwej kategorii.

    P.