  • Data: 2014-09-03 12:23:20
    Temat: Re: generowanie kodu paskowego na druku przelewu
    Od: Raff <r...@f...it> szukaj wiadomości tego autora

    Pomijając kwestię apki, mam pytanie generalne o ten system wystawiania
    faktur/druków przelewu. Skoro tyle jest możliwości płacenia rachunków w kasach
    supermarketów, na pocztach są czytniki, to znaczy, że ludzie jednak dalej
    preferują taką formę płatności, to dlaczego tak niewiele podmiotów wystawia
    rachunki z tymi kodami?
    Czy wystawcom faktur dla odbiorców indywidualnych typu telekomy czy gazownia nie
    opłaca się wystawiać faktur z drukami zawierającymi te kody? Ktoś się orientuje
    jaki to koszt? Czy tę bazę numerów identyfikacyjnych prowadzi KIR? Ktoś inny?
    Po mojej analizie faktur z TPSA wydaje się, że poprawna identyfikacja wystawcy
    faktury zależy od pierwszych 5 cyfr kodu. Reszta to kombinacja numeru rachunku
    bankowego i numeru faktury.