  • 1. Data: 2002-07-13 14:58:29
    Temat: Re: gdzie znalezc link(i) z lista bankow ktore wydaja karte American Express?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message
    news:agpf1j$hg1$1@phys-news1.kolumbus.fi...
    > patrz temat

    A czy nie jest tak, ze z 'polskich' to wydaje tylko Millennium ?

    mz

  • 2. Data: 2002-07-13 15:07:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy nie jest tak, ze z 'polskich' to wydaje tylko Millennium ?

    A reszta posredniczy

  • 3. Data: 2002-07-13 15:07:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy nie jest tak, ze z 'polskich' to wydaje tylko Millennium ?

    Znaczy np. Fortis

  • 4. Data: 2002-07-13 15:09:19
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > nie, wydaje tez LG, i jeszcze kilka innych - nie jestem jednak pewien na
    > 100% ktore.
    >
    > jesli chodzi o Millenium to slyszalem negatywne opinie wiec szukam innego
    > wydawcy...

    No fakt, ale LG ma jakies dramatyczne wymagania co do dochodow przy Amexie.
    Z takich latwo dostepnych to chyba tylko Millennium niestety. Ja niedawno
    sie zastanawialem nad Amexem Millennium i jednak wybralem vise, bo amex
    wcale nie jest tak wszedzie akceptowany. Spotkalem sie nawet kilka razy z
    faktem, ze DC bylo akceptowane a amex nie...

    mz

  • 5. Data: 2002-07-13 15:47:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > hm? nie wierze, ze "tylko posredniczy". jak na razie znalazlem to: lista
    > bankow (oraz linkow) ktore wydaja w Polsce karty American Express (3
    banki):

    wydaja =/= posredniczy.

    Posredniczy bank - pomiedzy klientem a organizacja wydajaca dane karty
    (amex, DC).
    Wydaje - tak jak kazda inna swoja karte.

    Zauwaz, ze wydawana arta ma logo banku (Millennium), a ten z posrednictwa
    nie (tak mi sie _tylko_ wydaje_).
    Prosimy ekspertow o zabranie glosu :)

  • 6. Data: 2002-07-13 15:52:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > hm? nie wierze, ze "tylko posredniczy". jak na razie znalazlem to: lista
    > bankow (oraz linkow) ktore wydaja w Polsce karty American Express (3
> [...]
    an.html

    > http://www.fortisbank.com.pl/services/AmericanExpres
    sPL.html

    AFAIR na tych kartach nie znajdziesz logo LG Petro ani Fortisa... Obie karty
    sa dolarowe.

    > http://www.big.pl/mill_08.asp

    Karta z logo Millennium rozliczana w PLN.

    > czy cos pominalem?

    Tak.
    http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8014,00.asp
    Kiedys Amexa wydawal Bank Handlowy, nie wiem jak to jest obecnie. W kazdym
    razie wszystkie Amexy [z wylaczeniem Millennijnego] sa w Polsce kartami
    elitarnymi. Warunki do ich otrzymania sa nawet nieco wieksze niz dla DC.
    Drogi Amexie, kiedy w Polsce bedziemy mogli skorzystac z Blue?

    Maciej

  • 7. Data: 2002-07-14 02:55:30
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    patrz temat

  • 8. Data: 2002-07-14 03:02:45
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote...

  • 9. Data: 2002-07-14 03:21:24
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote ...

  • 10. Data: 2002-07-14 15:57:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wcale nie jest tak wszedzie akceptowany. Spotkalem sie nawet kilka razy z
    > faktem, ze DC bylo akceptowane a amex nie...

    No ja dzis po milym wypoczynku w Zakopcu - AmEx akceptowalny wszedzie - az
    milo ;-) Nawet gdzies byl akceptowany w terminalu eService ;-) wiec nie jest
    najgorzej z tym.

    --
    JaKi