  • 11. Data: 2002-07-14 18:54:13
    Temat: Re: gdzie znalezc link(i) z lista bankow ktore wydaja karte American Express?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ags77f$qhn$1@news.onet.pl...

    > No ja dzis po milym wypoczynku w Zakopcu - AmEx akceptowalny wszedzie - az
    > milo ;-) Nawet gdzies byl akceptowany w terminalu eService ;-) wiec nie
    jest
    > najgorzej z tym.

    No to juz nie wiem, pecha mialem czy jak... Sprawdzalem w Krakowie. :)

    Marek

  • 12. Data: 2002-07-14 19:02:05
    Od: <p...@p...onet.pl>

    . Ja niedawno
    > sie zastanawialem nad Amexem Millennium i jednak wybralem vise, bo amex
    > wcale nie jest tak wszedzie akceptowany. Spotkalem sie nawet kilka razy z
    > faktem, ze DC bylo akceptowane a amex nie...
    >
    > mz

    W Niemczech w sieci odzieżowych domów towarowych "Peek&Cloppenburg" akceptowany
    jest wyłącznie AMEX (poza kartami ec wydawanymi przez niemieckie instytucje
    finansowe). Jeżeli chodzi o pośrednictwo w wydawaniu kart to statnio dołączył
    ING Bank Sląski wyłącznie dla segmentu Private banking. Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2002-07-14 19:14:01
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    dołączył
    > ING Bank Sląski wyłącznie dla segmentu Private banking. Pozdrawiam.

    Kurde, to moze jednak pojde po tego amexa... dobrze, ze wzialem niski limit
    na visie... :) Ja nie pytalem oczywiscie w kazdym sklepie po kolei czy
    akceptuja tylko patrzylem czy jest naklejka...

    M.