  • 1. Data: 2002-07-13 11:11:47
    Temat: Kredyt mieszkaniowy.
    Od: gericotel <n...@s...com>

    Witam, jak obliczyc odsetki od wzietego kredytu mieszkaniowego. czy jest jakis
    ogolny wzor jak to sie liczy.

    chodzi mi o to: biore np. 100.000 zl na na X lat. Jak obliczyc same odsetki
    od tego przez okres kredytowania, i ewentualnie pozniejsze raty ?

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 2. Data: 2002-07-13 12:28:14
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy.
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > chodzi mi o to: biore np. 100.000 zl na na X lat. Jak obliczyc same
    odsetki
    > od tego przez okres kredytowania, i ewentualnie pozniejsze raty ?

    na stronie np banku pekao s.a. jest kalkulator kredytowy - wprowadzasz
    dane - kredyt, czas splaty, oprocentowanie - i sam liczy.

    Adam

  • 3. Data: 2002-07-13 12:56:58
    Od: gericotel <n...@s...com>

    chodzi mi o to abym sobie sam mogl wprowadzic wysokosc procentowa kredytu,
    okres etc.

    r.w.

  • 4. Data: 2002-07-13 19:33:13
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > chodzi mi o to abym sobie sam mogl wprowadzic wysokosc procentowa kredytu,
    > okres etc.

    po raz drugi :) www.pekao.com.pl - ale akurat im strona padla, pewnie jak
    admin przyjdzie w poniedzialek o 7AM i podlaczy do upeesa zamiast czajnika
    serwer to zacznie dzialac :)

    Adam

  • 5. Data: 2002-07-13 20:21:50
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    w Excelu sa gotowe narzedzia do obliczania rat kredytu

    proponuje skorzystac z funkcji PMT

    wysokść raty = PMT(oprocentowanie kredytu/liczba rat płaconych w ciagu roku;
    łączna liczba rat; suma kredytu)

    przy załozeniu:
    stałe oprocentowanie kredytu
    raty w równej wysokości

    przykład
    oprocentowanie = 8% rocznie
    raty co miesiąc
    kredyt na 10 lat, czyli 120 rat
    suma kredytu = 100 000 zł

    rata co miesiąc=PMT(0,08/12;120;100000)=1213,28 zł

    powodzenia :-)

  • 6. Data: 2004-10-01 08:18:30
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > chodzi mi o to: biore np. 100.000 zl na  na X lat. Jak obliczyc same odsetki
    > od tego przez okres kredytowania, i ewentualnie pozniejsze raty ?

    Polecam kalkulator kredytowy mBanku na jego stronei internetowej.
    www.mbank.com.pl
    Jesli zamierzasz wziac kredyt hipoteczny rowniez polecam ten bank. Info
    m...@o...pl