  • 1. Data: 2002-07-13 06:57:32
    Temat: Pytanie o fundusz inwestycyjno-kapitalowy
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Prosze o jakiekolwiek informacje o Miedzynarowodwynm Funduszu Inwestycyjno -
    Kapitalowym ze Szczecina. Czy ktos mial cos wspolnego z ta firma?
    Firma ta oferuje niezwykle korzystne kredyty. Jaka jest wiarygodnosci? Czy ktos
    mial doczynienia z tym (lub podobnym w dzialaniu) funduszu? Oferuja dla
    przykladu : kredyt 50 tys na oprocentowanie 3.1% w PLN (!!!) - rata ok. 325 zl.
    Gdzie tu jest kruczek i na co zwrocic uwage?

    Dzieki z gory za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Grepe

  • 2. Data: 2002-07-13 08:44:30
    Temat: Re: Pytanie o fundusz inwestycyjno-kapitalowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie tu jest kruczek i na co zwrocic uwage?

    Fiu, fiu. Jaka nazwa.
    na 99% system argentynski.
    Kaza Ci najpierw wplacic jakies wpisowe i swojego kredytu juz nie
    zobaczyswz.
    JEsli bada cos chcieli od ciebie kasy - powiedz, zeby potracili z kasy
    kttora ci wyplaca.
    Jednym sloem na odleglosc unikaj ;)

  • 3. Data: 2002-07-13 10:15:22
    Temat: Odp: Pytanie o fundusz inwestycyjno-kapitalowy
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    325 zl.
    > Gdzie tu jest kruczek i na co zwrocic uwage?

    No popatrz. Sam jestem ze Szczecina a do tej pory nie obilo mi sie o uszy.
    Powiadasz - Miedzynarowodwynm Funduszu Inwestycyjno - Kapitalowym ;-) Brzmi
    ladnie hehe

    Cena rynkowa pieniadza na wolnym rynku to okolo 8-9%. Po tyle moga kupic
    pieniadz na rynku (taniej mozna zebrac w postaci depozytow od ludnosci, ale
    nie sadze, by czyms takim sie zajmowali). Jesli wiec udzielaja kredytow
    (sprzedaja pieniadz) po 3,1% jak sam wowisz, to sa dwie mozliwosci:

    1. Dokladaja do interesu sprzedajac taniej niz kupowali - czyli szybko
    zbankrutuja
    2. Sa zwyklymi oszustami

    Jak sam widzisz sprawa jest zbyt ryzykowna, by wchodzic w taki interes. No
    chyba, ze chcesz potem miec problemy z "szyitami" , ktorzy przyjda do domu
    po zwrot kasy z wysokimi - znacznie wyzszymi niz te 3,1% odsetkami.
    Ja bym w kazdym razie od takiej firmy pieniedzy nie pozyczal.... a tym
    bardziej nie wplacalbym im zadnej zaliczki .... bo kasa stracona. Uwazaj!

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski, Analityk Bankier.pl
    OFE, TFI, waluty i takie tam inne...www.bankier.pl

  • 4. Data: 2002-07-14 06:44:51
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Witam wszystkich.
    (...)
    > Gdzie tu jest kruczek i na co zwrocic uwage?

    Najlepiej to wogóle nie zwracać uwagi. (Na takie ogłoszenia)