    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie tu logika? (KK BZWBK)
    Date: Sun, 25 Apr 2004 22:26:31 +0200

    Radmar wrote:
    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co tu chodzi?! Przecież polityka BZWBK
    > jest bezsensowna. Rozumiem, gdybym chciał jednocześnie podwyższyć
    > limit kredytowy, albo zmienić kartę na Golda...Ale tak?

    IMHO tu nie chodzi o logikę, tylko o procedury.
    Raiffeisen ma procedurę przyznawania kart komuś, kto miał kartę w innym
    banku, więc kartę może ci dać.
    BZWBK nie ma procedury zamiany Visy na Mastercard, więc u nich zaczniesz od
    początku.
    Miałem przelotnie do czynienia z Departamentem Kredytów Detalicznych BRE i
    mam analogiczne wrażenie - w działaniu logiki się zasadniczo nie używa. Może
    przy jakimś dużym kredycie, ale nie przy seryjnym detalu. Nie dziwię się
    zresztą bo to przyspiesza im pracę.

    Bogdan B.