  • Data: 2004-04-25 17:39:03
    Temat: gdzie tu logika? (KK BZWBK)
    Od: "Radmar" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Nosiłem się ostatnio z zamiarem zmiany KK BZWBK Silver na Mastercarda tego
    samego banku. W sumie pomyślałem sobie tak: niedługo kończy mi się ważność
    Visy, kartę kredytową w tym banku posiadam już 4 lata, więc zamiana powinna
    się odbyć bez zbędnych formalności.
    Nic bardziej mylnego!
    Zatelefonowałem do CK BZBWK, gdzie dowiedziałem się, że musiałbym złożyć
    pismo, w którym rezygnuję z Visy, a następnie wypełnić wniosek o przyznanie
    karty Mastercard (donosząc przy okazji cały stos papierów - prowadzę DG,
    więc wiadomo o co chodzi). Byłem po tej rozmowie lekko zszokowany.
    Nie dałem za wygraną i zatelefnowałem do Raiffeisena, gdzie miła Pani
    poinformowała mnie, że nie ma sprawy i mogę przenieść do nich kartę,
    zmieniając jednocześnie organizację płatniczą na Masteracarda, a jedynymi
    dokumentami jakie będą potrzebne, to 3 ostatnie wyciągi karty Visa z BZ WBK.
    Podziękowałem za informację i powiedziałem, że się zastanowię.

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co tu chodzi?! Przecież polityka BZWBK jest
    bezsensowna. Rozumiem, gdybym chciał jednocześnie podwyższyć limit
    kredytowy, albo zmienić kartę na Golda...Ale tak?

    Pozostaje faktycznie się od nich wynosić...

    Radek