  • 11. Data: 2006-05-23 06:19:15
    Temat: Re: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA)
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e4td1v$qqn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> A oni nie wprowadzili juz dawno temu?
    >
    > na prawde nie wiem co ci odpisac..

    Markowi pewnie chodzi o to, o co już było sporo flejmów,
    czyli spójrz na wyciąg ze swojego konta i zobacz jeszcze
    raz nazwę banku.
    Stworzyłeś hybrydę z Pekao SA i PKO BP SA. Podobno
    nazwa PKO SA nie jest tak do końca niepoprawna, ale
    nie jest jednoznaczna i wprowadza zamieszanie.

    Miroo

  • 12. Data: 2006-05-23 07:21:26
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    spelnia, ale zaplacisz tam za prowadzenie konta + 1 zl za uzytkowanie karty
    debetowej
    (no chyba, ze zrobisz operacje bezgotowkowe za >500 zl)

    pozdr.
    R.

  • 13. Data: 2006-05-23 07:51:57
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Stefan napisał(a):

    > Multibank chyba bedzie najlepszym wyborem - rozsądne opłaty za prowadzenie
    > i świetna bankowosc on-line. Tylko ze wpłacanie przez jakies wpłatomaty...
    > bleah

    Tez tak mowilem na poczatku BLEHHHH - a teraz w sumie pasuje mi ze moge
    podejsc o 22 wplacic kase i po max 30 minutach jest juz na koncie.

    TO chyba po prostu kwestia przyzwyczajenia i przelamania pewnych barier
    - bezduszny wplatomat zamiast milej panienki z okienka ;)

    pzdr
    robbi

  • 14. Data: 2006-05-23 08:55:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nazwa PKO SA nie jest tak do końca niepoprawna, ale
    > nie jest jednoznaczna i wprowadza zamieszanie.

    Mialo nie byc flejmow, ale...;-)
    Nazwa PKO SA jest jednoznaczna bo ten drugi sie nazywa PKO BP SA...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2006-05-23 09:38:19
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Lukas pozwala na bezprowizyjną wypłatę z Euronetu w drozszym ze swoich
    > kont
    > - prowadzenie okolo 7zl miesiecznie (ale jest token!)

    Przy spełnieniu pewnych kryteriów Lukas dopłaca do konta e-Konta PRO
    1 zł miesięcznie.

    Witek

  • 16. Data: 2006-05-23 09:56:32
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mialo nie byc flejmow, ale...;-)
    > Nazwa PKO SA jest jednoznaczna bo ten drugi sie nazywa PKO BP SA...;-)

    Zgoda - przy jednym założeniu:
    że piszący jest świadom tego co pisze i czytający
    jest świadom, że piszący jest świadomy :)
    Taka zbiorowa "świadom"-ość występuje znacznie rzadziej
    niż nie"świadom"ość.

    Miroo

  • 17. Data: 2006-05-23 10:19:59
    Temat: Re: przelewy internetowe za free ? (PKO SA)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Krzysztofie,
    mam o dwa lata krótszy staz w Pekao SA od Ciebie. Równiez jestem na
    etapie przenoszenia rachunku z Pekao SA. Przygladam sie Kredyt
    Bankowi i ich rachunkowi Ekstrakonto VIP za 15 zl miesiecznie z
    pakietem Ekstrapomoc (prawie odpowiednik Pakietu Pomocnego w Pekao).
    Przelewy bezplatne. Co prawda do tych 15 zl oferuja platne dodatki
    w postaci dodatkowych ubezpieczen. Za tym bankiem przemawia wyzej
    oprocentowane konto, dodatkowe konto oszczedzajace oraz nizej
    oprocentowana linia kredytowa w rachunku oraz duza siec bezplatnych
    bankomatów, chyba 2100.

    Jezeli nie Kredyt Bank, to moze wybiore Multibank. Mysle
    przyszlosciowo o MultiPlanie. O Multasku duzo tu jest mowy, wiec
    nie mam co powielac informacji o kontach tego banku.

  • 18. Data: 2006-05-23 11:20:57
    Od: Fox <u...@c...barg.cy>

    Gdyby nie fakt, że pobrano mi już prowizję za pożyczkę w Eurokoncie
    zmykałbym do Lukasa i założył e-konto Pro. Przy odpowiednim wkładzie
    konto niemal bezpłatne a do tego oprocentowane 3%. Jeśli wytrwają z tymi
    taryfami do przyszłego roku to żegnam się z Pekao SA.

  • 19. Data: 2006-05-23 14:52:43
    Temat: Re: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA) - co poczynilem..
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

    Zaczalem ten watek, wiec napisze dalej -
    Tak na prawde mam w PKO SA Eurokonto VIP - place im za samo tylko
    prowadzenie 17,- zl co miesiac.
    Co prawda w zamian otrzymuje polise ubezpieczeniowa na zycie, ale w ciagu
    roku konto kosztuje mnie az ponad 200,-
    Jak dolicze teraz do tego przelewy ktorych robie okolo 40-60 miesiecznie
    (powedzmy ze srednio 50), to razem mnie to wyniesie 200+50*12=800,- zl przez
    caly rok. To chyba duzo jak za trzymanie w banku soich pieniedzy..
    Zrobilem tak: wyslalem wczoraj do Lucasa i do Multi- wnioski o zalozenie
    konta. Jestem ciekaw jak szybko banki zareaguja i co mi przesla.
    Nad wyborem zastanowie sie na sam koniec.

    Dobrze zrobilem ??

    Krzysztof

  • 20. Data: 2006-05-23 14:57:24
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 May 2006 16:52:43 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > konta. Jestem ciekaw jak szybko banki zareaguja i co mi przesla.
    > Nad wyborem zastanowie sie na sam koniec.

    IMO dobrze. Chociaż wydaje mi się ze PeKaO dla konta VIP podwyzek nie
    wprowadza?