  • 21. Data: 2006-05-23 14:59:24
    Temat: Re: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA) - co poczynilem..
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    Krzysztof rzucił na grupę taką wypowiedź:

    Pewnie że tak. Wyślij też do Fortis.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto
    wymyślił].

    http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=1
    31492

  • 22. Data: 2006-05-23 15:08:05
    Od: Fox <u...@c...barg.cy>

    > Dobrze zrobilem ??
    >
    > Krzysztof

    Moim zdaniem bardzo dobrze. Z Vipa zrezygnowałem, gdy zaczęło działać
    Pekao24. Teraz mam Plusa. Nadwyżkę pieniędzy przeniosłem do BZWBK, gdyż
    byłem zainteresowany otwarciem konta z Allekartą do płacenia w necie a w
    nim jest lokata miesięczna 3 %. Jedynie trzyma mnie jeszcze w Pekao ich
    bankomat w pobliżu domu Ale tak jak powiedziałem, jeśli Lukas utrzyma
    taryfy do przyszłego roku to uciekam.

  • 23. Data: 2006-05-23 15:46:03
    Temat: Re: [gdzie] przelewy internetowe za free ? (PKO SA)
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Od 12 lat jestem klientem PKO SA.
    > Robie miesiecznie bardzo duzo przelewow internetowych i sytuacja
    > darmowych zlecen przez internet jest dla mnie bardzo komfortowa.
    > Jak juz wiadomo, od 01.06. bank ten wprowadza odplatnosc za ta usluge
    > przy przelewach zewnetrznych.
    > Gdzie wg. Waszych opinii powinienem sie przeniesc by utrzymac darmowe
    > przelewy przez internet, bezprowizyjne wyplaty w bankomatach Euronetu i
    > otrzymac Visa Electron?
    > Krzysiek

    Raiffeisen mobilne, 7 zł miesięcznie (lub 3 zł jeżeli masz 8000 na koncie),
    reszta warunków spełniona.

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

  • 24. Data: 2006-05-23 17:29:31
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Wprowadza. Przelew zewnetrzny kosztuje 30 groszy.

  • 25. Data: 2006-05-23 18:44:47
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Stefan napisał(a):

    > IMO dobrze. Chociaż wydaje mi się ze PeKaO dla konta VIP podwyzek nie
    > wprowadza?

    Gdzie są informacje o tych podwyżkach na stronie PeKaO bo coś znaleźć
    nie mogę. Ojciec ma tam konto Prestige (czy jakoś tak, jedno "niżej" od
    VIP) i może ta podwyżka wreszcie go przekona do zmiany banku. Na razie
    uparcie twierdzi że jego podwyżka nie obejmuje "bo tak mu w banku
    powiedzieli".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2006-05-23 20:33:13
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 May 2006 20:44:47 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

> [...]
    > VIP) i może ta podwyżka wreszcie go przekona do zmiany banku. Na razie
    > uparcie twierdzi że jego podwyżka nie obejmuje "bo tak mu w banku

    Swoje informacje czerpię z grupy i o ile dobrze pamietam to jedynymi
    kontami jakich podwyzka nie dotyczy, są VIP i Student.
    Co do miejsca zawieszenia zmian - pojawią się one w momencie wejścia tych
    zmian w zycie (od 1 czerwca) - to też wiem z grupy.

  • 27. Data: 2006-05-23 21:15:46
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > Co do miejsca zawieszenia zmian - pojawią się one w momencie wejścia tych
    > zmian w zycie (od 1 czerwca) - to też wiem z grupy.

    Studentow tez ograbia! Ja ciagle czekam na wyciag wrrrr

  • 28. Data: 2006-05-23 21:38:03
    Od: "Krzysztof" <n...@o...pl>

> [...]
    > VIP) i może ta podwyżka wreszcie go przekona do zmiany banku. Na razie
    > uparcie twierdzi że jego podwyżka nie obejmuje "bo tak mu w banku

    Dzisiaj sprawdzilem dokladnie wszystko w biuletynie PKO SA
    Faktycznie - oplaty dla Eurokonto VIP: przelew zewn. 0,3zl
    Dla konta Prestige wszystko pozostaje bez zmian - nic tylko miec pieniadze,
    nic tylko byc poslem..
    :-)

    Krzysiek
    n...@o...pl

  • 29. Data: 2006-05-24 06:57:49
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Bank z wyciagiem za kwiecien wysylal nowa tabele oplat i
    prowizji. Wyraznie jest wszystko napisane. Podwyzki dotycza
    wszystkich od Eurokonta Student po Eurokonto VIP. Prestizowcy nadal
    moga cieszyc sie darmowymi przelewami.

  • 30. Data: 2006-05-27 07:50:30
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Robert Sierant napisał:

    > spelnia, ale zaplacisz tam za prowadzenie konta + 1 zl za uzytkowanie karty
    > debetowej
    > (no chyba, ze zrobisz operacje bezgotowkowe za >500 zl)

    To zawsze mozna znajomemu robic przelew na 501 zl i otrzymac go z
    powrotem ;]