  • 1. Data: 2006-05-22 17:49:02
    Temat: jesli nie ja to kto zaplacil?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    transakcja już sprzed dwóch lat:

    karta inteligo, żona płaciła za towar - ciuch 49pln

    była blokada, i zeszła. do dziś nie ma obciążenia, do dziś kwit "wisi" na
    biurku, czeka sobie.

    jeśli żona nie zapłaciła to kto?
    kto stracił to co myśmy zyskali?

    janke

  • 2. Data: 2006-05-22 18:26:56
    Temat: Re: jesli nie ja to kto zaplacil?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > karta inteligo, żona płaciła za towar - ciuch 49pln
    >
    > była blokada, i zeszła. do dziś nie ma obciążenia, do dziś kwit "wisi" na

    sklep.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-05-22 19:09:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "janke" <j...@p...onet.pl> writes:

    > transakcja już sprzed dwóch lat:
    >
    > karta inteligo, żona płaciła za towar - ciuch 49pln
    >
    > była blokada, i zeszła. do dziś nie ma obciążenia, do dziś kwit "wisi"
    > na biurku, czeka sobie.

    Sprawdzales kazdy wyciag? Czasem sklepy maja zupelnie inna nazwe
    niz w obciazeniu.

    > jeśli żona nie zapłaciła to kto?
    > kto stracił to co myśmy zyskali?

    Najczesciej sklep, sa tez inne mozliwosci ale duzo mniej prawdopodobne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2006-05-24 21:21:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Krzysztof Halasa [###k...@p...waw.pl.###] napisał:

    > Najczesciej sklep, sa tez inne mozliwosci ale duzo mniej
    prawdopodobne.

    Mogła zapłacić z włąsnej kieszeni kasjerka. Mogło zostać rozliczone na
    cały personel sklepu jako manko. Ostatecznie - co mniej
    prawdopodobne - mogło gdzieś się zagubić w systemie bankowym.