  • 11. Data: 2002-06-20 08:37:51
    Temat: Re: gdzie kredyt na spłatę innych kredytów - na możliwie długo
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:
    > WWJ- konsolidacja kredytów ?

    możesz rozwinąć?
    co to jest wwj?

    depesz

    p.s. zauważyłem na tej grupie straszliwe wręcz "rozpanoszenie" pewnych
    skrótów które są całkowicie obce dla ludzi spoza grupy. jednocześnie (z
    tego ci widziałem) nie ma faq grupy. dziwne.

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    ... vows are spoken to be broken ... [enjoy the silence]

  • 12. Data: 2002-06-20 08:53:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:v84sea.he.ln@neron.mgc.pl...
    > Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > p.s. zauważyłem na tej grupie straszliwe wręcz "rozpanoszenie" pewnych
    > skrótów które są całkowicie obce dla ludzi spoza grupy. jednocześnie (z
    > tego ci widziałem) nie ma faq grupy. dziwne.

    Jak nie, jak tak ? http://www.faq4pbb.prv.pl/

    Acz WWJ jako rzecz dość nowa nie musi tam występować....

    KJ

  • 13. Data: 2002-06-20 09:03:04
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak nie, jak tak ? http://www.faq4pbb.prv.pl/

    oops. sorry. juz czytam.

    > Acz WWJ jako rzecz dość nowa nie musi tam występować....

    a co to znaczy?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam

  • 14. Data: 2002-06-20 09:10:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:8o5sea.ja2.ln@neron.mgc.pl...
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    [..]

    > a co to znaczy?
    Wszystko W Jednym
    więcej(bo ja sam nie jestem zainteresowany)
    www.multibank.pl

    KJ

  • 15. Data: 2002-06-22 06:47:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Jun 2002 18:54:25 +0200, <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Już się troche dowiedziałem na ten temat.
    >Więc tak.
    >Multibank, to pożyczka hipoteczna - max. 80% wartości nieruchomości.

    Z tym, ze przy kwocie do 80% wartosci nieruchomosci musi byc do kredyt
    - z okreslonym celem (moze byc splata innego zadluzenia).
    Przy przeznaczeniu chodziazby czesci linii na dowolny cel to kredyt
    maks. w wysokosci 50% hipoteki. Wiec zeby dostac najnizsza (80kzl)
    linie na dowolny cel trzeba miec nieruchomosc warta przynajmniej
    160kzl.
    WWJ jest tylko w zlotych. Jesli te wszytkie warunki odpowiadaja to
    jest to interesujacy produkt.
    No ale jak ktos ma nieciekawa historie w BIKu to raczej moze zapomniec
    o jakimkolwiek kredycie/pozyczce na sensowny procent (nie tylko w
    Multi)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl