  • Data: 2018-12-27 13:41:35
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Tu jest zapewne klu problemu i trafiłes w punkt.
    > Mam zupełnie inne podejscie do *uczciwosci* i jakosci obsługi etc.

    Nie. Podejście do uczciwości mamy zapewne te same.
    Po prostu Ty warunkujesz własnym widzimisiem czy ktoś uczciwie realizuje
    warunki umowy, czy też nie.

    > Jakos tak mi sie wydaje ze jak bank zawiera ze mna umowe na 30 lat to tak
    > samo jak doradza mi podczas jej podpisywania, tak samo powinien sie
    > opiekowac tym produktem przez 30 lat.

    Opiekuje się produktem, ale nie będzie *TOBIE* doradzał, bo za to może
    *TYLKO I WYŁĄCZNIE* ponieść konsekwencje negatywne. Nie ma fizycznej
    możliwości by na takiej usłudze ktoś wyszedł in plus.

    > Zwłaszcza jak wpakował klientów w tak ryzykowne rozwiazanie...

    Kredyt na 30 lat jest sam w sobie "tak ryzykownym rozwiązaniem".

    > Nie wiem co do Tap madl...

    Taki show w TV. Top Model, tylko zapisany pseudo-fonetycznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com